Vice. Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) @Stoffeman: Varför är du glad för det? Ah, vi har en i gruppen som, för att tala rakt ut: Är du i huvudet. För det första luktar han illa. Vi kom i måndags förra veckan och han har fortfarande inte duschat, han luktar dessutom död apa i munnen. Ovanpå detta så är han som sagt dum i huvudet. Sitter tex jag och skriver på msn, så sitter han hela tiden och läser vad jag skriver. (eller nån annan om jag inte sitter där) Och han kollar inte lite så där diskret utan han lutar hela sin svettstinkade kropp intill en och läser. Har lärt känna en snubbe här som är shysst, (ja eller 6 av de 7 i gruppen är shyssta men han här umgås jag mest med) som jag brukar spela hockey på PS2 med, och så fort vi sätter oss för att spela, var ända gång så kommer, ja vi kan kalla honom Norbert från Malmö som ett barn och frågar om han får vara med. Killen är 34! Han lägger sig i allt och kan allt, och är bäst på allt. Igår skulle han bli popstjärna, så då satt han och skrålade vid datorn för att spela in sin demo. Helt otroligt. Hade vi inte åkt hem på fredag hade risken varit överghängande att jag hade begravt honom på rastgården! (utan att ta livet av honom alltså...) Redigerad 9 oktober, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Hahahaha Låter som du har haft kul Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 @Stoffeman: Varför är du glad för det? För han har sett alla filmer där man förvandlar till zombies om man är ett försöksdjur. Förövrigt så skrattade jag grymt åt det du skrev om han, verkar vara en skön kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts