Merkky Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Lycka till! Du får redovisa hur bra pillrerna funkar sen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Lycka till Vice:D:D Om du dör el får nån skada stäm jävlarna på massa miljoner o donera det till nån fond som räddar liv.:D Ja, om du dör stäm skiten ur dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Lyssnade på en radiodokumentär som handlade om just detta. En kille berättade att de behövde ett stycke lårmuskel. Så de borrade ut en bit ur benet. En väldigt tjock, ihålig borr, så att det blir en liten korv. Det jobbiga var att han inte fick någon bedövning, för det skulle förstöra experimentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Lycka till kan man väl säga iaf Min farbror gick med i något sådant i sina yngre dagar. Innan min tid. But still. Detta var alltså en massa medicintester 'n' shit. Efter vad jag har hört så var han ibland inte riktigt sig själv efteråt. If you know what I mean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Good for you. Vem vet, kanske du blir frisk nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Lycka till! Du får berätta hur det går under tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Glhf. Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Ja, om du dör stäm skiten ur dom Hans sköldpadda kan ju behöva lite snabba cash. Good for you. Vem vet, kanske du blir frisk nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Åker om nån timme så jag kommer nog inte in mer ikväll! Ha det gytt alla! /Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Ha det gött Vice, hoppas allt går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Man får installera spel här. Men man måste avinstallera dem när man åker hem. Så jag kommer att kunna spela under hela perioden. Man har tillgång till PS2 och Xbox och givetvis TV/video/DVD Riktigt trevliga människor här. Pratade precis med några ur första testgruppen, och de sa att det är ganska slappt. Lite tester på morgonen men sen är man i princip fri hela dagen. Men det började ändå bli ganska tungt. På fredag skulle de hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Coolt! Har du semester från jobbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Man får installera spel här. Men man måste avinstallera dem när man åker hem. Så jag kommer att kunna spela under hela perioden. Man har tillgång till PS2 och Xbox och givetvis TV/video/DVD Riktigt trevliga människor här. Pratade precis med några ur första testgruppen, och de sa att det är ganska slappt. Lite tester på morgonen men sen är man i princip fri hela dagen. Men det började ändå bli ganska tungt. På fredag skulle de hem. Vice. Jag hatar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Fy f*n! Idag är den värsta dagen hittils... Vaknade 07:00 och tog blodprov, och blodtryck till 07:30 Sedan har jag tittat på tv, käkat frukost tittat på tv, tittat på tv, käkat lunch tittat på tv, tittat på tv, tittat på tv, tittat på tv, och nu satte jag mig vid datorn! Håller på att få panik!!!! Gaah och det är 5 dagar kvar.. >< Kom gärna med tips på vad man kan göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Kom gärna med tips på vad man kan göra... Läs en bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Läs en bok. Har ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Motionera Köp PSP och spela Slå huvudet i väggen (Och bli av med kalorier!) Spring Gå en promenad Utforska alla rum och hela byggnaden Fråga ngn om den vill spela något med dig (Bordspel, TV-spel, whatever) Prata med människor Ring till kompisar Chatta på datorn Spela på datorn Sova/Vila Fråga ngn som jobbar där vad som finns att göra mer än det du vet Ha tråkigt Leta efter böcker Leta efter morfin (Y) Öva på något (Instrument, språk, något annat) Ring någon vän och fråga om han vill komma över (Om det är tillåtet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Fantisera om pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Motionera - Får inte motionera under pågående studie, möjligtvis gå runt i cirkalar på rastgården i sakta tempo. Köp PSP och spela-Får inte lämna anläggningen Slå huvudet i väggen (Och bli av med kalorier!)-förlorar inte kalorier på det men därremot min plats i studien då jag som minst kommer få fysiska problem Spring-får inte motionera under pågående studie Gå en promenad-som sagt vi har en rundrastgård, blir till att går runt den då. Liksa stor som den de hade i Big Brither så man tröttnar kvikt... Utforska alla rum och hela byggnaden- Vi har sensorer på oss så de ser exakt vart vi är hela tiden. Så om vi är någonstanns där vi inte får så kommer de rusande Fråga ngn om den vill spela något med dig (Bordspel, TV-spel, whatever) Vi har 4 spel, Jeopardy, Risk, True or false och TP. Vi har spelat 2 spel dagligen i en vecka. Nu orkar ingen spela dem mer. Prata med människor-Ja, får nog göra det igen. Men det blir ofta inte så jätyte långa samtal Ring till kompisar-Hahhaha alla polarna har lagt av luren vid det här laget. (lägg ut era nummer här så ska jag ringa \o/) Chatta på datorn-Vi har en RIKTIG datornörd som sitter vid datorn från han vaknar tills han lägger sig. Här finns tre datorer och de är precis brevid varandra så man sitter väldigt nära. Nörden är fet, luktar illa och har FRUKTANSVÄRT dålig andedräkt. Han har dessutom ovanan att alltid placera sig vid den mittersta datorn. Så jag undviker datorerna så mycket jag kan. Spela på datorn- Samma som ovanstående Sova/Vila- Brukar jag göra mitt på dagen men efter ett par dagar är man så överladdad att det är omöjligt Fråga ngn som jobbar där vad som finns att göra mer än det du vet-Hmm, DET var en bra ide... Ha tråkigt-Hmm DET var en dålig ide... Leta efter böcker-Finns inga. Finns bara 5 st Vetenskapensvärld tidningar och 45 damtidningar Leta efter morfin (Y)-Muahhahaha Öva på något (Instrument, språk, något annat)-Matte pluggar jag men det är tråkigt så det pallar jag inte göra hela tiden. :/ Ring någon vän och fråga om han vill komma över (Om det är tillåtet)-Nej, det är strikt förbjudet. Fantisera om pengarna Hahha ja, DET är förnärvarande min ända drivkraft... Redigerad 6 oktober, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Man Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag var också med på ett sånt. Skulle få motsvarande summa pengar som dig, skulle ligga inne fjorton dygn har jag för mig. Hade åkt in och allt. Började göra en massa minnestester första kvällen.. efter ett par timmar kommer en av sjuksköterskorna och säger att ett av mina blodvärden är för låga. Bara att ta mitt pick och pack och åka hem. Sjukt snopet! Fick iof två och ett halvt tusen för besväret. Idag är jag nog glad att jag inte gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts