RavenE Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 I dont understand. Håller man inne punkt vid petitionrutan så kommer Peter, please answer the following question:[[[[[ upp. Och då kan man inte skriva en fråga sen. Och om man bara skriver vanligt så går det inte alls. Du trycker på punkt en gång, ett P kommer upp. Du skriver in svaret på frågan, bokstav för bokstav av "Peter, please answer the following question:" kommer upp. Då du skrivit in svaret, trycker du på punkt en gång. Är inte hela meningen "Peter, please answer the following question:" klar, skriver du klart den. Sedan skriver du in frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Haha, jag skrev Peter, please answer: What am I laying in? Svaret jag fick var: Go to the bathroom. A surprise is waiting for you Vad kan det ha att göra med att jag ligger i sängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Mög sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Ljushallen? Är det kvarnberga eller? Pfff. Ebersteinska i Norrköping för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 HAHA! Fan vad jag började garva åt trådskaparen, körde detta med polarna innan sommaren, men visste från början att det luktar fejk: Gör såhär: I överste spalten skriv: .Katt. please answer: Andra: What is favorite animal? [Enter] Answer: Katt Det som händer är att när du skriver punkt (.), så kommer texten "Peter, please answer..." komma upp automatiskt, vad du än skriver, tills du skriver punkt igen. Voilá! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 (redigerad) HAHA! Fan vad jag började garva åt trådskaparen, körde detta med polarna innan sommaren, men visste från början att det luktar fejk: Gör såhär: I överste spalten skriv: .Katt. please answer: Andra: What is favorite animal? [Enter] Answer: Katt Det som händer är att när du skriver punkt (.), så kommer texten "Peter, please answer..." komma upp automatiskt, vad du än skriver, tills du skriver punkt igen. Voilá! Och man ska alltså skriva svaret själv? Ofta det händer. Tydligen är jag och alla andra som inte fått det funka för smart för den här skiten. Redigerad 21 september, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Och man ska alltså skriva svaret själv? Ofta det händer. Tydligen är jag och alla andra som inte fått det funka för smart för den här skiten. Ja, det är precis så det fungerar. Tummis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Han är ju fan pedofil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Han är ju fan pedofil Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Han är ju fan pedofil Du är ju fan idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 - Where am I? - Peter answers: My soul will rest under your bed tonight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Fråga: Who am I? Svar: I dont know. Bra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts