eXotic Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Okej, några av er har säkert hört talas om sidan. En del tror på den, en del inte. Jag är blandad. Det är en sida, där man skriver in en fråga, vilken som helst, och denne Peter svarar på frågorna. Jag fick tipset av min polare, som enligt honom hade gjort det med grabbarna. Peter hade svarat på vad de hade haft för kalsonger på sig samt vem som just kom in i båset. Han svarade rätt. Jag har själv inte fått honom att fungera, men! Jag satt bredvid när en kille skrev in "Var är vi?" Till svar fick han "Ljushallen" Vi satt faktiskt just då i just Ljushallen vid datorerna och skrev. Sedan gick han tillbaka till sin dator, där skrev han in "Vad gör grabbarna bredvid mig?" Han fick svaret: "They're trying to trick me." Det kan likagärna vara en slump att det svaret kommer upp. Men det känns verkligen inte som en slump att just Ljushallen kom upp när vi ställde den frågan. Så frågan är, lyckas ni få honom att svara på någon fråga? Tror ni på det här? Någon som har en förklaring? http://www.peteranswers.com Man måste tydligen tro på honom för att han ska svara på några frågor, och jag var skeptisk när jag började skriva så jag har aldrig fått honom att svara. Men jag säger det igen, han svarade på den andra killens frågor. Ljushallen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) Peter answers: I'll only talk to you when Emily's soul is around. Jävla skit sak.. Han säger även att han bara svarar på folk som "deeply belives in him" Redigerad 20 september, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Fick bara en massa "You're wasting my time." då blev jag arg och stängde ned det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Han säger även att han bara svarar på folk som "deeply belives in him" Är det inte tvivlarna han ska försöka övertyga? Jag frågade vad jag hette och han sa: A surprise is waiting for you in the bathroom. Det såg ut som vanligt där, kan jag meddela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) Fick bara en massa "You're wasting my time." då blev jag arg och stängde ned det. Samma här.. Frågade olika frågor också, samma sak. Haha, frågade hur gammal jag är.. "I don't know". Han är ju kass! Redigerad 20 september, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) Jag får honom aldrig att svara mig, men min polare lyckas alltid dock. Redigerad 20 september, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) Does my girlfriend loves me? Peter answers: That's not important. Yeah right. Skit sak Redigerad 20 september, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Man kan även skriva på svenska. Det konstiga är att killen som fick honom att svara inte ens kan stava på engelska. Han skrev: Peter, pleas Var är vi? Då fick han svaret "Ljushallen" Desmar, du kan inte be din polare skriva ett par frågor och sedan printa? Frågor som han inte kan svara på genom slumpade svar. Karatemorfar, vi har fattat, du tycker illa om honom. Han säger ju själv att han inte svarar om man inte tror på honom, och du verkar inte direkt försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) Old! fejk! Redigerad 20 september, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) Skit sak.. Peter answers: My soul will rest under your bed tonight. öhh... pedofil? Redigerad 20 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Men vafasen.. Han vill inte svara på något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) När man ska skriva Peter, please answer, så klickar man på punkt, och skriver svaret där. När man har skrivit svaret så klickar man på punkt igen och fortsätter på texten som kom upp. Hur man gör. kass förklaring bla bla Redigerad 20 september, 2007 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) Old! fejk! HAHAHA. Fan vad dum jag känner mig! Nu ska jag skoja med min polare som fortfarande tror på det där. Jag råkade komma åt Punktknappen förut, om man spammar på den så kommer det upp: Peter, please answer the following question:[[[[ Redigerad 20 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Ja, den är fejk. Jag har för mig att man håller in någon knapp och skriver in svaret samtidigt men det ser ut som att man skriver i översta rutan. Tips: titta på kompisarnas fingrar nästa gång dom visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Ja, den är fejk. Jag har för mig att man håller in någon knapp och skriver in svaret samtidigt men det ser ut som att man skriver i översta rutan. Tips: titta på kompisarnas fingrar nästa gång dom visar. Punkt var det. Det blir ju så att man kollar på skärmen istället för tangentbordet eftersom man inte vill missa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 När jag frågade var jag var skrev han: I am really mad at you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Aha, nu fattar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Detta lurade jag och en polare i hela klassen förut! Sen avslöja vi det för alla men en jävel fatta inte ändå och trodde att vi ljög. Så han börja snacka om att USA bevaka oss och shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) Man kan även skriva på svenska. Det konstiga är att killen som fick honom att svara inte ens kan stava på engelska. Han skrev: Peter, pleas Var är vi? Då fick han svaret "Ljushallen" Desmar, du kan inte be din polare skriva ett par frågor och sedan printa? Frågor som han inte kan svara på genom slumpade svar. Karatemorfar, vi har fattat, du tycker illa om honom. Han säger ju själv att han inte svarar om man inte tror på honom, och du verkar inte direkt försöka. Ljushallen? Är det kvarnberga eller? --- Några fruntimmer i min skola höll på med detta en dag. Jävla hönshus asså! Dom skrek som faaan ibland när den där peter svarade :S Redigerad 20 september, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 I dont understand. Håller man inne punkt vid petitionrutan så kommer Peter, please answer the following question:[[[[[ upp. Och då kan man inte skriva en fråga sen. Och om man bara skriver vanligt så går det inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts