Renard Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Utvecklarna bakom Rome Total War släppte 2005 en spin-off till just Rome Total War. Spelet heter Spartan: Total Warrior. Påminner om Rome men du spelar som en enda person i tredje pers vy. Riktigt kul hack n slash. http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/2022-2.jpg Som ni ser så kan väldigt många gubbar befinna sig på en och samma plats i spelet utan något lagg. Rekomenderas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/2022-2.jpg Som ni ser så kan väldigt många gubbar befinna sig på en och samma plats i spelet utan något lagg. Hur kan vi/du se att det inte är något lagg? Och single player spel laggar inte det hackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Hade detta till min gamla xbox. Helt okay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Hur kan vi/du se att det inte är något lagg? Och single player spel laggar inte det hackar. Jag ser ju att det inte laggar (hackar då) eftersom jag har spelet. Det hackar verkligen inte heller. Imponerande med tanke på att spelet ändå har några år på nacken. Brutalt och roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Du rekomenderar ett spel från 2005. Varför? *Smider planer på att skapa en ny topic för varje NES spel jag har. Okej om det är 20 år gammalt, jag rekomenderar ju det!111* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Du rekomenderar ett spel från 2005. Varför? *Smider planer på att skapa en ny topic för varje NES spel jag har. Okej om det är 20 år gammalt, jag rekomenderar ju det!111* Har du NES spel? Får jag köpa dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Har du NES spel? Får jag köpa dem? Varför skulle jag sälja mina NES-spel när jag har ett fungerande NES jag brukar spela på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Du rekomenderar ett spel från 2005. Varför? *Smider planer på att skapa en ny topic för varje NES spel jag har. Okej om det är 20 år gammalt, jag rekomenderar ju det!111* Så gammla spel är dåliga enligt dig? Är Vice City och SA dåliga också? Hitman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Så gammla spel är dåliga enligt dig? Är Vice City och SA dåliga också? Hitman? Har jag sagt att det är dåligt? Jag sa att det är helt jävla onödigt att rekomendera gamla spel. Folk vet redan om den skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag hade aldrig hört talas om det här spelet innan jag såg det på Game. Så man får inte rekomendera ett spel bara för att folk känner till det? Nähä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Så man får inte rekomendera ett spel bara för att folk känner till det? Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Onlinespel laggar. Singleplayerspel hackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Onlinespel laggar. Singleplayerspel hackar. Ni förstår ju vad han menar, fitta er inte. bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts