Sikorka Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Någon som klarar denna? La in lite mer godis efter att r2 fipplade min dator under förra dh. Misslyckat dock, fixade endast upp min dator till 50% cpu, lyckades enkelt rädda den ifrån att kollapsa. Och nej, den fuckar inte upp eran dator. Värsta som händer ---> Reeeeboot. Om det händer är ni dåliga. Släng in en Rundll32 keyboard,disable så blir det ännu jobbigare.. (som inte går eftersom .vbs och .bat inte är samma språk) Klicka på wecamporr.bat för att låta föreställningen börja! ;D (Nej, ingen porr dyker upp-.-) EDIT: Uppdaterad. KILL_THIS_BOX.zip Redigerad 24 september, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Någon som klarar denna? La in lite mer godis efter att r2 fipplade min dator under förra dh. Misslyckat dock, fixade endast upp min dator till 50% cpu, lyckades enkelt rädda den ifrån att kollapsa. Och nej, den fuckar inte upp eran dator. Värsta som händer ---> Reeeeboot. Om det händer är ni dåliga. Släng in en Rundll32 keyboard,disable så blir det ännu jobbigare.. Klicka på wecamporr.bat för att låta föreställningen börja! ;D (Nej, ingen porr dyker upp-.-) Hörrö, sista raden gör ju inget. Korv.bat finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Hörrö, sista raden gör ju inget. Korv.bat finns inte. Oh, sry. Felsparat! Hold on, ska fixa det. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Finns det något sätt som gör att filen blir större? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Någon som vet hur man gör den större? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Du behöver inte dubbelposta för att du inte fått svar under natten då de flesta faktiskt sover och inte kan svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 testa -> Fake error msg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts