Umberto Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 spring_in_i_veggen Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 spring_in_i_veggen Haha, bäst hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Projekt Kanin - 30 Dagar som Vegan Jag gillar. spring_in_i_veggen Jag fattar inte. Annars är "varmkorvmedbrodutankorv" den bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Jag gillar. Jag fattar inte. Annars är "varmkorvmedbrodutankorv" den bästa! "Veggen", alltså vegan. "veg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 vvk vågavägrakött ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 "Veggen", alltså vegan. "veg". Heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) kaninmat.blogspot.com? Jag gillade ditt förslag bäst. Det är roligt och så kan jag använda bloggen efter jag är klar med projektet, eftersom det inte referar lika mycket till mitt projekt som tex. levasomvegan.blogg.se etc Jag tackar alla andra också för era förslag. Letar fortfarande efter en äkta vegan som jag kan intervjua och ställa frågor till ? Sådär boys Nu är bloggen skapad, ett inlägg skrivit. Hoppas några av er följer min "resa" http://kaninmat.blogg.se/ Redigerad 20 september, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Jag gillade ditt förslag bäst. Det är roligt och så kan jag använda bloggen efter jag är klar med projektet, eftersom det inte referar lika mycket till mitt projekt som tex. levasomvegan.blogg.se etc Jag tackar alla andra också för era förslag. Letar fortfarande efter en äkta vegan som jag kan intervjua och ställa frågor till ? Sådär boys Nu är bloggen skapad, ett inlägg skrivit. Hoppas några av er följer min "resa" http://kaninmat.blogg.se/ Leta upp nån vegan på Flashback, alternativt hitta ett forum för veganer och gör nån tråd där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Ja, nu ni grabbar.. Nu har min veganmånad börjat. Ni får gärna följa den om ni vill på min blogg.. http://kaninmat.blogg.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Lycka till... Kan inte påstå att jag kommer kolla den var dag, men förhoppningsvis kommer den läsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 (redigerad) Lycka till! Jag kommer följa din blogg (om jag blir påmind lite då och då vill säga) eftersom jag vet att jag aldrig skulle klara det. Redigerad 1 november, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts