antepanteboy Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Okej, here we go... Idag köpte jag ett nytt headset, Var ganska nöjd med köpet fram tills jag skulle testa skiten. På förpackningen så stog det att det skulle vara högkvalitets ljud, men när jag testade så var det bara mono ljud på den. Jaha, då vart man ju lite besviken, men efter att ha testat maskinvaran på micken så slutar den att funka. Är verkeligen besviken nu Vad tror ni att det kan vara för fel? Fel på själva headsetet eller att några inställningar är felinställda? Väldigt tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Vore väl bra att veta vad det är för headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Gå tillbaka med den till affären. Kolla lite recensioner och skit innan du köper nytt nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts