Misterwhoopee Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Förr i tiden så stod det alltid i medlemmars profiler om de blivit bannade eller fått hybernating. Nu verkar det inte göra det längre och jag bara undrar om det finns någon särskild anledning till det? Exempel 1 - Antonetti - BANNED! Exempel 2 rabarben - Banned, men står inget om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Minns att jag läst detta nånstans, och kommer jag rätt ihåg så var det så här. Det är bara Hultenius som kan flytta medlemmarna till gruppen "BANNED", medan adminsen bara kan stänga av dem i xx dagar, månader, år o.sv. Samma sak är det väl då också med hybernating. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 ... Justja, minns det där nu efter ditt klargörande. Om det fanns en funktion så att även admins kunde flytta medlemmar vore ju det bra... de som blir bannade ska få skämmas offentligt i all evighet. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Justja, minns det där nu efter ditt klargörande. Om det fanns en funktion så att även admins kunde flytta medlemmar vore ju det bra... de som blir bannade ska få skämmas offentligt i all evighet. ^^ Det borde väl du ändå veta, då du själv vart mod. Du kanske var en av de snällare som aldrig varnade folk Men som Quattro säger. Alla BANNED och HYBERNATED är det hultan som själv lagt dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Kanske bör förtydliga lite. Förr i tiden fanns inget varningsystem, då flyttades medlemmar manuallt in i grupperna BANNED och HYBERNATED. Men för ca 3 år sedan kom ett mycket praktiskt varningsystem och sedan dess har ingen (ok, kanske nått undantag) flyttats in i dessa grupper då det inte finns något behov längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Kanske bör förtydliga lite. Förr i tiden fanns inget varningsystem, då flyttades medlemmar manuallt in i grupperna BANNED och HYBERNATED. Men för ca 3 år sedan kom ett mycket praktiskt varningsystem och sedan dess har ingen (ok, kanske nått undantag) flyttats in i dessa grupper då det inte finns något behov längre. Men det borde väl gå att ordna så personer med fem varningar automatiskt flyttas till "Banned"- gruppen? Skulle vara bra, så man slipper undra varför folk försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Men det borde väl gå att ordna så personer med fem varningar automatiskt flyttas till "Banned"- gruppen? Skulle vara bra, så man slipper undra varför folk försvinner. Håller med till 100%!. Och även fast de bara blir bannade en kortare tid (1 vecka, månad...) så skulle det vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Det borde väl du ändå veta, då du själv vart mod. Du kanske var en av de snällare som aldrig varnade folk Jodå vill minnas att jag varnade några ett par gånger, men jag kom nog aldrig så långt att jag la in femte varningen. Jag var nog för snäll som du skriver. För övrigt håller jag med ovanstående talare (eller skrivare ^^) om att det borde synas mer vilka som blivit banned eller hybernating. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts