Merkky Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nån annan som har uppmärksammat denna sjukligt kungliga serie? Jag, i brist på saker att göra, började se på den, och den visade sig vara grymt bra! Serien handlar om Rusty Cartwright, som ska börja college. Han möter en lite ny livsstil eftersom han är en allmän tönt. Han dricker inte, festar inte, kan inte prata med tjejer och såklart är han oskuld. Han bestämmer sig för att hoppa på en studentförening, och det är mest det som serien handlar om. Förutom Rusty finns det en hög med andra karaktärer och serien är grymt beroendeframkallande. Säsong 1 sändes klart den 10 september, och en säsong två är planerad till 2008, april läste jag nånstans. Wikipedia om Greek Enligt mig är serien som American Pie, fast som en serie. Helt underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Oh! Den ska kollas upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Såg precis klart Dexter, så behöver en ny serie att nöta. Detta kanske kan vara något. är den lik random collegekomedifilm eller är den seriösare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Såg precis klart Dexter, så behöver en ny serie att nöta. Detta kanske kan vara något. är den lik random collegekomedifilm eller är den seriösare? Den är som, hm, vet inte hur jag ska beskriva det. Testa titta på två avsnitt, piloten är inte så himla bra enligt mig, men jag var ändå peppad nog att se andra avsnittet också. Efter dom två så blev det bara bättre och bättre. Men den är ganska random collegekomedi, men ändå så får man se andra typer av studentföreningar, som sportnördarna, dom coola modetjejerna och liknande, så det är inte bara supa, slåss och knulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Nu har jag sett första avsnittet, helt okej! Ska följa den här, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Nu har jag sett första avsnittet, helt okej! Ska följa den här, tror jag. Enligt mig blir det bättre efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 För er som inte märkt det så började säsong 2 inatt. Eller, inte säsong två, men avsnitt 11 av säsong 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 TACK FÖR TIPSET DU HAR RÄDDAT MINA ENSAMMA NÄTTER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Ja, den serien är helt okej. Såg att de är tillbaka igen nu med e11, woooobeeedoooo Redigerad 26 mars, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Har nu sett alla hittils elva avsnitt. Är helt fast. Skitbra serie, verkligen. När kommer det tolfte avsnittet? Inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Har nu sett alla hittils elva avsnitt. Är helt fast. Skitbra serie, verkligen. När kommer det tolfte avsnittet? Inatt? Det är redan ute. Bästa avsnittet hittills dessutom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Det är redan ute. Bästa avsnittet hittills dessutom! Håller med! Älskade slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Ett plus är ju att Jessica Rose, Bree i Lonelygirl15, är med. Sjukt fin är hon =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Säsong två är igång. Hade missat det helt, men två avsnitt finns ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Ganska värdelöst nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts