minigun Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Vad ska jag använda för program som belastar processorn till 100% hela hela tiden så att jag vet att den är stabil samt temperatur vid full load efter överklockningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Vad ska jag använda för program som belastar processorn till 100% hela hela tiden så att jag vet att den är stabil samt temperatur vid full load efter överklockningen? Finns program som belastar processorn och kollar tempen, Prestandan os.v os.v . Kommer do.c inte ihåg namnet Redigerad 16 september, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Hittade något cpu loader typ.. men det känns inte som att cpu'n får jobba, datorn blir inte seg eller så.. jaja skit i denna tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Orthos eller Prime95. En per kärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts