Henkibojj Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Underforum i Loungen med episka trådar? Ja tack! Jag skulle vilja flytta en hel drös med klassiska, episka trådar som numera bor i Papperskorgen till ett subforum i Loungen. Explosm och säkert massvis med andra forum har en "Hall of Fame" med klassiker, och om det är något Gtasajten kan erbjuda är det väl riktiga klassiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) LÄGG UPP EN NY TROMS NÅGON GÅNG SÅ MAN SLIPPER ALLT JÄVLA GNÄLL ÖVERALLT! Forumet är ju för i helvete infekterat av tårögda smileys nu för tiden. Jag ska väl inte klaga för mycket i för sig, det är ju bra att alla söker kunskap. Duktiga pojkar. Redigerad 8 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 LÄGG UPP EN NY TROMS NÅGON GÅNG SÅ MAN SLIPPER ALLT JÄVLA GNÄLL ÖVERALLT! Forumet är ju för i helvete infekterat av tårögda smileys nu för tiden. Jag ska väl inte klaga för mycket i för sig, det är ju bra att alla söker kunskap. Duktiga pojkar. Varför komma tillbaka och bara klaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Varför komma tillbaka och bara klaga? ...Whut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 TACKTACKTACKTACK! .... *Låst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Är det egentligen någon skillnad på den nya tråden, i jämförelse med den gamla? Jag menar det har ju redan kommit frågor som lätt kan googlas och diskussioner om t.ex. piercing, som helt klart skulle kunna ha en egen tråd. Jag tycker visserligen inte att det är dåligt att tråden är som den är just nu, men ska de nya reglerna bara finnas där för syns skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Är det egentligen någon skillnad på den nya tråden, i jämförelse med den gamla? Jag menar det har ju redan kommit frågor som lätt kan googlas och diskussioner om t.ex. piercing, som helt klart skulle kunna ha en egen tråd. Jag tycker visserligen inte att det är dåligt att tråden är som den är just nu, men ska de nya reglerna bara finnas där för syns skull? Folk här verkar inte veta vad som klassas som trådmaterial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Är det egentligen någon skillnad på den nya tråden, i jämförelse med den gamla? Jag menar det har ju redan kommit frågor som lätt kan googlas och diskussioner om t.ex. piercing, som helt klart skulle kunna ha en egen tråd. Jag tycker visserligen inte att det är dåligt att tråden är som den är just nu, men ska de nya reglerna bara finnas där för syns skull? Reglerna är väl mer rättesnöre än regler som bestraffas med varningar, om de bryts. Jag misstänker att den nya tråden kommer se ut som den gamla ganska snart, bara det att man i framtiden kommer kunna peka på en regeltavla och säga "starta en ny tråd istället, läste du inte reglerna?" Själv kan jag iaf inte göra mycket mer åt saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 (redigerad) Mja, jag tycker det är lite tidigt att döma tråden men OM också den här tråden spårar ur kommer H att låsa och då blir det nog ingen TROMS 3 iaf. Det är jag ganska säker på. Redigerad 9 augusti, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Mja, jag tycker det är lite tidigt att döma tråden men OM också den här tråden spårar ur kommer H att låsa och då blir det nog ingen TROMS 3 iaf. Det är jag ganska säker på. Tur att 118100 finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Tur att 118100 finns. Damn straight! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag tycker vi borde hålla tråden öppen om forumet får in mer än 10kr i donation/per sida. Kombinera är nyckeln till framgång! c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag tycker vi borde hålla tråden öppen om forumet får in mer än 10kr i donation/per sida. Kombinera är nyckeln till framgång! c: Vad pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Vad pratar du om? Att man ska donera när man läser TROMS? Eh.. Eller jag vet, när man läser tropicen så är de reklam överallt! proppfult.. yes.. nej.. usch gonatt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Vad pratar du om? ÄHHÄHÄHÄ. Du vet, donera 100kr så håller vi TROMS2 öppen i 10 sidor till! Jag är fullt seriös btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 ÄHHÄHÄHÄ. Du vet, donera 100kr så håller vi TROMS2 öppen i 10 sidor till! Jag är fullt seriös btw. Humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Har jag förstått detta rätt, har man en fråga så ska man alltså starta en topic? oavsett hur dum/brust på diskussion frågan är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 OT: Varför låser man jämt de bra topicsen och start nya med massor av regler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Har jag förstått detta rätt, har man en fråga så ska man alltså starta en topic? oavsett hur dum/brust på diskussion frågan är? Nej och ja. Om frågan du har, har grund för diskussion så ska du naturligtvis starta en tråd. Om du däremot bara vill fråga vad för kanal ett tv-program sänds på ska du inte starta en tråd. Det är något man själv måste känna av. Så länge frågan inte kan hittas på google, wiki eller något annat och den är för komplicerad, lång eller för bra för TROMS så ska du starta en tråd. Nu är det ännu en gång så att några frågor som ställts här hade lika gärna kunnat bli bra trådar. Jag säger inte vilka, men det finns några. Jag tycker att vi ska starta en tråd för varenda fråga så länge den inte är fyra eller fem ord, typ. OT: Varför låser man jämt de bra topicsen och start nya med massor av regler? TROMS var en bra topic men den saknade regler. Oerhört många frågor som ställdes hade lika gärnat kunna bli superba trådar. Nu förhindrades det då TROMS var stället man alltid frågade sina frågor på. Medlemmar visste inte vad som var trådmaterial och vad som inte var det. Detta är ett diskussionsforum och diskussionen åkte helt bort när folk valde att ställa sina frågor i TROMS istället för att göra trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Som att det har skapats fler trådar sen TROMS stängdes då. Nej. Eller jo, TROMS2. Det är exakt samma historia som med Dagens LOL/Humortråden. Det kommer funka ett tag, sen blir det de gamla vanliga igen. Vilket alla gillar. Punkt. Redigerad 15 augusti, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts