Umberto Skrivet 13 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Du har ett flertal bra punkter. Jag tror det lutar mot att folk inte riktigt vet om deras fråga är värd en egen tråd och på så sätt inte vill bli uthängda som "korkade". Då känner dom väl att dom hällre är på den säkra sidan och postar i TROMS. Mmm, det har du rätt i och den inställningen måste förintas. klart att det borde skapas nya trådar i forumet men det känns så mycket lättare att bara fråga i TROMS om det är något man undrar. Men %¤!#"!¤!#%!!! The NERVE! Det här är ett FORUM! Man startar nya trådar om man vill starta en ny diskussion!! End of discussion. PUNKT! Redigerad 13 juli, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Det där om att ifall frågan var längre än två rader så ska det skapas en ny tråd låter mycket intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Du har ett flertal bra punkter. Jag tror det lutar mot att folk inte riktigt vet om deras fråga är värd en egen tråd och på så sätt inte vill bli uthängda som "korkade". Då känner dom väl att dom hällre är på den säkra sidan och postar i TROMS. Kan hålla med dig där, jag är en av dom jag vet inte ibland om mina frågor jag ställer i TROMS tråden är värd en egen tråd eller inte. Därför är jag på den säkra sidan att ställa mina frågor i TROMS tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Håller med Umberto jättemycket! Jag tycker för övrigt det är jättetrist att alltid se samma, samma , samma trådar högst upp på Allmänt-forumet. Om TROMS fick sig en omgång skulle det bättras på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Varför kör vi inte med en tråd där vi tar alla diskutioner å frågor? Och bannar alla som skapar andra trådar? 2ez4inet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Varför kör vi inte med en tråd där vi tar alla diskutioner å frågor? Och bannar alla som skapar andra trådar? 2ez4inet? Det är ju just det vi inte vill Skulle det se bra ut med en tråd i ett helt forum där precis allting kan diskuteras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Det är ju just det vi inte vill Skulle det se bra ut med en tråd i ett helt forum där precis allting kan diskuteras? Kom ihåg att Ferkurz inlägg ofta har en liten "schvung". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Det är ju just det vi inte vill Skulle det se bra ut med en tråd i ett helt forum där precis allting kan diskuteras? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Ja. Då är det ju inget forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Då är det ju inget forum. Precis. "Gtasajtens forum tråd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 När ska ni lära er att Ferkurz nästan aldrig är seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Jag kan hålla med er till viss del, men det är väl ändå bra att ha en tråd där man kan ställa frågor som inte har så mycket diskussionsunderlag som vissa frågor kan ha, då kan man skapa en tråd för den frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Forum med få men långa trådar är faktiskt väldigt trist, jag instämmer med Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Jag tycker tråden borde stängas tills vidare. Dess ursprungliga syfte, att man skulle ställa frågor som man tycker är lite pinsamt att fråga över, är väl helt bortblåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Jag tycker tråden borde stängas tills vidare. Dess ursprungliga syfte, att man skulle ställa frågor som man tycker är lite pinsamt att fråga över, är väl helt bortblåst. Egentligen ingen dum idé tycker jag. Man kan stänga den på prov i ett par dagar och se hur trådskapandet utvecklar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 (redigerad) Forum med få men långa trådar är faktiskt väldigt trist, jag instämmer med Umberto. Mmm, hellre många små än några få stora trådar. Jag tycker tråden borde stängas tills vidare. Dess ursprungliga syfte, att man skulle ställa frågor som man tycker är lite pinsamt att fråga över, är väl helt bortblåst. Jag håller med och instämmer helt och fullt! Lås TROMS! (Eller flytta fanskapet till min jurisdiktion. ) Redigerad 22 juli, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 La till en simpel poll. Är själv för att låsa den nuvarande och om behov finns skapa en ny enligt grundidén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 "You cannot vote in this poll" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 "You cannot vote in this poll" Din röst anses inte vara objektiv, du är diskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 "You cannot vote in this poll" Hur skulle det se ut i en demokrati om makten röstade åt folket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts