Jump to content

Angående TROMS

Umberto
 Share

Har TROMS gjort sitt? (Läs argumenten i denna tråd innan ställningstagande)  

87 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Varför skapade du inte en tråd om du känner så då?

Jag säger detsamma. Bara för att TROMS finns är det ju knappast förbjudet att starta nya trådar. Tvärtom säger ju reglerna att allt som du vill ha diskussion av eller som troligen leder till det ska ju göras egna trådar till. Man kan inte skylla på regler eller administrationen hela tiden, det finns ingen führer häromkring som hämmar din förmåga att tänka på egen hand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 183
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ingen har tvingat någon att använda TROMS. TROMS är till för dom som inte vill skapa en tråd, dom vill bara ha ett snabbt svar på en fråga, sen skiter dom i om ni vill sitta och diskutera ämnet i hundra sidor.

Vi ska inte tvinga folk att skapa trådar och skulle TROMS låsas skulle hälften av alla frågor aldrig ställas.

Vice.: *FACE FUCKING PALM* :angry::angry::P Varför ställer du frågan i TROMS om du ville ha det i en topic. Har New Topic-knappen försvunnit för dig eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice.: *FACE FUCKING PALM* :D:lol::P Varför ställer du frågan i TROMS om du ville ha det i en topic. Har New Topic-knappen försvunnit för dig eller?

Haha nej det har den inte.

Men jag tänkte inte starta en diskussion, bara få ett snabbt svar. Men hade jag skapat en tråd pga ev. riktlinjer kan det ha lett till en längre diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nej det har den inte.

Men jag tänkte inte starta en diskussion, bara få ett snabbt svar. Men hade jag skapat en tråd pga ev. riktlinjer kan det ha lett till en längre diskussion.

Herregud. Är detta TROMS fel? Du fick en snabbt svar som du ville ha, men nu vill du helt plötsligt ha en egen tråd för samma fråga för att diskutera ämnet.

Ska vi bojkotta hitta.se's nummersökning också? Det finns ju telefonkataloger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor