Jojje Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Hittade en länk till ThotMarket på ett forum jag går till. What is ThotMarket? ThotMarket.com is a social bookmarking website that provides links to interesting and useful content on the web. The links featured on ThotMarket have all been submitted by our users much like many other websites like Digg.com and Reddit.com. ThotMarket is a little different than those sites, however, in the way that these links are ranked. On this site, users buy and sell shares in these links very much like how investors trade shares of companies on the regular stock market. Links on the site are ranked by their trading price, with the more valuable links ranked higher. Wait a minute. Are people actually investing real money in this market? No. ThotMarket is a virtual stock market, meaning that no actual money is involved. Users are actually just trading credits within the system. Läs mer... Allt man gör är att skriva in sitt namn, password och e-mail så är man redo att köpa. Man får $100 när man först registrerar sig. Länk till sidan Har också gjort en GTAsajten Thot. Skynda på och köp innan det stiger i pris! http://www.thotmarket.com/images/ticker/GTASAJTEN.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Kan någon förklara detta? ...jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Kan någon förklara detta? ...jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Kan någon förklara detta? ...jag fattar inte Man köper och säljer aktier för att tjäna pengar. Men det är inte på riktigt, bara för att det är kul Från forumet jag går på: ThotMarket is a fancy new website that simulates the stock market, but everything is based on ideas that people submit. In this way it works a bit like Digg. There are no limits on what you can submit, so people are allowed, and encouraged, to submit anything that they think will be bought by the collective consumer. No real money is spent, but it is the internet, so clearly the more money you have, the cooler you are. You start out with $100. To gain money you buy stock in something that you think will go up. If the stock goes up, you'll get an amount determined by how much it has gone up since ou bought it. If you own a stock(submitted it yourself), you'll get a certain revenue per day depending on how much other people have invested in it. Redigerad 16 september, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Eh...okej. GTANYTT: http://www.thotmarket.com/images/ticker/GTANYTT.png är det hur många som trycker på den där länken eller är det hur många som besöker sidan? Redigerad 16 september, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Eh...okej. GTANYTT: http://www.thotmarket.com/images/ticker/GTANYTT.png är det hur många som trycker på den där länken eller är det hur många som besöker sidan? Det är hur många som köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nice, har köpt lite aktier av både gtasajten och gtanytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Så, nu har jag gjort några investeringar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Fan vad najs, här ska lekas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Snart är jag virtuell miljonär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Det här kan nog va nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Wohaaaa!! Me Likey!! http://www.thotmarket.com/images/ticker/THHG07.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Wohaaaa!! Me Likey!! http://www.thotmarket.com/images/ticker/THHG07.png Ska köpa 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ska köpa 100 Jag äger 1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jag äger 1000 Har 250 i filefront aktien,ligger på 0.01 dollar just nu.. sen så 10 i den där som du har 1000 i Har inte hunnit köpa 90 till.. Eller,kan inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Lite snålt med bara 40% public på gtasajtens. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Lite snålt med bara 40% public på gtasajtens. . Jag kan höja till 60% EDIT: D'oh, kan inte. Redigerad 16 september, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Harr. Inget harr. Redigerad 16 september, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ser roligt ut, reggad o klar här ska köpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Kul kul! Har köpt på både GTAnytt och GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts