Rullaruntrunt Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Går det modda så att man kan styra de stora fartygen? Letat runt här på forumet men inte hittat några svar hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Går det modda så att man kan styra de stora fartygen? Letat runt här på forumet men inte hittat några svar hittils. Jag är ganska säker på att det inte går. Fast jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Det borde ju gå att modda en vanlig båt så att den ser ut som ett stort fartyg, eller är jag helt ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rullaruntrunt Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Då går den väl lika fort som en vanlig båt också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Då går den väl lika fort som en vanlig båt också? Alltså, Dom mesta moddsen ändrar också handlingen. Men du snackar väl om PC versionen?? Stor båt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Alltså, Dom mesta moddsen ändrar också handlingen. Men du snackar väl om PC versionen?? Stor båt! Jävlar vilken cool båt! Synd bara att den försvinner så fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rullaruntrunt Skrivet 17 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Joprecis vi snackar PC , hur installerar man den? Är det bara att modda som vanligt eller är det något annat konstigt mojs man måste ändra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Du måste ha IMG tools. Läs readme filen så förstår du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rullaruntrunt Skrivet 17 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Har redam det. Faktum är att jag provade att ladda ned modden, byta ut den, läsa igenom texten supernoga, men lyckades ändå inte . När karriären höll på att ladda så laggade allting ihop. Tack gode gud för backupen Ps. Man får byta ut och greja med saker i handling.cfg och vechiles.ide Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts