Foo Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jag dammade just av mitt GC och minns nostalgiskt hur roligt det var att spela flera samtidigt. Men till min förvåning är det väldigt svårt att få tag på dessa spel nuförtiden då de nya konsollerna trampar över de äldre. 1. Var kan man för en billig peng köpa GC spel och: 2. Vilka spel skulle ni rekomendera att skaffa om man tänkte sitta 2 - 4 personer och spela tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 2. Vilka spel skulle ni rekomendera att skaffa om man tänkte sitta 2 - 4 personer och spela tillsammans? Super smash bros tror jag det hette, man skulle döda varandra på olika banor. Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Timesplitters 2. Riktigt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Super smash bros tror jag det hette, man skulle döda varandra på olika banor. Det är kul. Det ska man spela till 64:a! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Köp Poy Poy / Poy Poy 2 och en Playstation 1 istället. MUMS! Skitbra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts