Joe Dirt Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Hej alla Flatout älskare... Som ni vet har flatout ultimate carnage släppts till Xbox 360... Nu har även bugbear sagt att flatout ultimate carnage kommer även att släppas till PC... Dom har tagit Flatout 2 och gjort det spelet ännu bättre... Detta släppts nu i Oktober, Webhallen skriver den första men man vet ju aldrig Några förändringar i spelet... 1. I flatout 2 fanns det upp mot 1000 olika förstörbara föremål på varje bana men nu i det nya fo spelet finns det upp mot 8,000... 2. Grafiken har höjts kraftigt!!! Dom har lagt dit "Real-time" shadow mapping och reflektion!! Varje bil har höjts med 4 gånger så många polygons. Varje bil hade förut runt 5,000 polygons och i Ultimate carnage har varje bil cirka 20,000. Vilket gör att chassit på bilen kan vika sig ännu bättre/verkligare. 3. Nu har dom även lagt dit 4 nya spelare, vilket blir sammanlagt 12 spelare på varje bana. Jag vet dock bara 1 ny spelares namn, Jill Richards. Finnns även massor av andra ändringar, Besök dessa sidor. http://www.gamereactor.se/nyheter/10488/Fl...timate+Carnage/ http://gameplayer.se/game_info.php?game_id...2§ion=1 http://www.playzone.se/shop_product.asp?id=26709 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nice, flatout är alltid skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Laddar upp 3 bilder nu... Spelets grafik kan ni se på bild 2 att det har förbättrats REJÄLT!! På bild 3 ser ni en typisk bild på "Real-time" shadow mapping! EDIT: Stavfel Redigerad 16 september, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Underbart =) Längtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nice! Längtar redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Skaffade Flatout 2 för ett tag sen, ett av de bästa bilspelen jag spelat . Detta ser verkligen kul ut! Hoppas det är lika bra som Flatout 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Det ska bli intressant att se vad man behöver för dator till detta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Det ska bli intressant att se vad man behöver för dator till detta spel Ja, hoppas inte för hårt bara... Har börjat lira 2an lite igen för att ladda nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Låt mig bara slippa Starforce så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Hehe, Jag har hela tiden sen fo2 släpptes spelat det spelet... Har laddat ner Flatout Joint Community Mod för att få ett nytt liv i spelet... Börjar små tröttna på fo 2 men fan vad skönt att ett halvt nytt fo 2 släpps... (Bara för att jag sa halvt var att fo ultimate carnage är en liten "uppgradering" av fo2)... Flatout Joint Community Mod är en mod som finns att ladda ner på www.flatoutjoint.com och det är en mod som lägger dit typ 90 fler custom cars... Satt och spelade lite DD när jag var en gokart och alla AI var stora feta LASTBILAR Även så tillkommer det nya banor, nytt utseende på hela spelet, Nya cams (du kan nu sitta vid ratten och köra) och massor med... Rekommenderas stark för er som gillar fo2 men har tröttnat på spela samma sak hela tiden! EDIT: Spelet har skjutits upp till den 15 Okt. Detta hände likadant med Flatout 2 när det var på väg. Det skulle släppas i juli men släpptes i Augusti... Aja sånt är livet... Redigerad 6 oktober, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Fick reda på att spelet har ej fått ett release datum men bugbear har sagt att det ska släppas innan 2008... Åtminstonde E3 som bugbear sa... E3 = tredje kvartalet av året, vilket är snart över?? får inte riktigt ihop det... Är det fyra kvartal på ett år?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Fick reda på att spelet har ej fått ett release datum men bugbear har sagt att det ska släppas innan 2008... Åtminstonde E3 som bugbear sa... E3 = tredje kvartalet av året, vilket är snart över?? får inte riktigt ihop det... Är det fyra kvartal på ett år?? Uttrycket du letar efter är Q3 (E3 är ju en spelmässa) och Q står för quarter vilket betyder fjärdedel. Delar du 12 i fyra bitar får du tre i varje hög, alltså går det tre månader på ett år vilket betyder att vi nu är i Q4, Q3 tog slut den första oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Uttrycket du letar efter är Q3 (E3 är ju en spelmässa) och Q står för quarter vilket betyder fjärdedel. Delar du 12 i fyra bitar får du tre i varje hög, alltså går det tre månader på ett år vilket betyder att vi nu är i Q4, Q3 tog slut den första oktober. Vilket som leder till att jag är lite seg aja men det betyder att flatout inte har ett officielt release dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Har spelat lite Flat Out 2 och tyckte det var kul... Kanske ska skaffa detta när det har släppts, Bara burken orkar med EDIT: Kanske ska börja med att skaffa 2:an... Ni som har spelat det vad tyckte ni om det? Redigerad 28 oktober, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Har spelat lite Flat Out 2 och tyckte det var kul... Kanske ska skaffa detta när det har släppts, Bara burken orkar med EDIT: Kanske ska börja med att skaffa 2:an... Ni som har spelat det vad tyckte ni om det? 2:an? isf, askul lir enligt mig iaf, kul att köra och krocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Vilket som leder till att jag är lite seg aja men det betyder att flatout inte har ett officielt release dag. i r teh besserwisser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts