GTApimpfoolife Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ironiskt att han dog i en helikopter, när han var centimetrar från att dö flera gånger i en bil. Men det är hemskt, speciellt med tanke på hur mycket han har betytt för mig med sina fantastiska TV-spel. Det är skillnad det om man jämför med dom äckliga testosteronfyllda dopningfettorna som håller på med teaterbrottning som man får se en tråd om varannan vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ironiskt att han dog i en helikopter, när han var centimetrar från att dö flera gånger i en bil. Men det är hemskt, speciellt med tanke på hur mycket han har betytt för mig med sina fantastiska TV-spel. Det är skillnad det om man jämför med dom äckliga testosteronfyllda dopningfettorna som håller på med teaterbrottning som man får se en tråd om varannan vecka. Håller med fast värst var väl att det var 3 till i helikoptern varav 2 barn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jäkla skit. min absoluta favorit inom motorsport. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) haha, vad fan vet du om det? Det beror på om kraschen är förberädd eller ej. Finns krascher där 1 2 3 förlorar livet, och så finns det där alla förlorar livet, och där ingen förlorar livet. Du är ju helt pantad, Förberädd? Det enda piloten kan göra är att försöka "landa" planet som vanligt och oftast så går det inte bra, det är ju helt klart bevisat redan. Vet du en sak? Folk dör om man hoppar ifrån 10 meter, men vissa överlever. Folk dör i bilkrascher, andra överlever. Förstår du nu? Ska jag ta en till? Folk Blir påkörda och dör, andra överlever. Okey i think you got it. Det är helt random. Jag sa aldrig att det var roligt att folk dör, utan att det är lol (konstigt) att på sista tiden har så många dött i flygolyckor, och hur oftahänder det? Så mycket på sista tiden är rikitigt konstigt, normalt sker det kanske 1 gång per månad, den senaste månaden har det ju varit massa i media om olika sorts flygolyckor. Lol, kan tolkas på olika sätt beronde på situationen, konstigt, rolig, underligt, lustigt. Jag skrev dert som det var underligto konstigt. Vad jag vet så står LOL för Laughing Out Loud, inte konstigt. Det du sa var att du skrattade högt för att flygolyckor händer. Ja det är verkligen roligt. Även om du nu inte skrattade högt irl så är det helt irrelevant, du skrev att du skrattade högt och det är vad som menas. R.I.P du store. Redigerad 16 september, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Du är ju helt pantad, Förberädd? Det enda piloten kan göra är att försöka "landa" planet som vanligt och oftast så går det inte bra, det är ju helt klart bevisat redan. Vet du en sak? Folk dör om man hoppar ifrån 10 meter, men vissa överlever. Folk dör i bilkrascher, andra överlever. Förstår du nu? Ska jag ta en till? Folk Blir påkörda och dör, andra överlever. Okey i think you got it. Det är helt random. Klart det är random, det har jag inte sagt emot. Men det är ju väl inte sämmre av att besättningen och piloten och alla är berädda på att landa. Har du ens flugit flygplan? Bästa sättet att överleva en störtlanding är att sätta på bältet och böja sig frammåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Han har alltid varit min favorit rallyförare och inom motorsporten. Han har också kört Le-Mans 24h lopp. R.I.P Mcrae & hans son. Redigerad 16 september, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Han var den bästa av de bästa. Blev så jävla deppig när jag läste om hans död på text-tv i morse. RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Klart det är random, det har jag inte sagt emot. Men det är ju väl inte sämmre av att besättningen och piloten och alla är berädda på att landa. Har du ens flugit flygplan? Bästa sättet att överleva en störtlanding är att sätta på bältet och böja sig frammåt. Men när du sa "Det beror på om kraschen är förberedd eller ej". Så lät det som att om kraschen var förberedd (Vad innebär det egentligen?) så skulle allting gå jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ironiskt att han dog i en helikopter, när han var centimetrar från att dö flera gånger i en bil. Men det är hemskt, speciellt med tanke på hur mycket han har betytt för mig med sina fantastiska TV-spel. Det är skillnad det om man jämför med dom äckliga testosteronfyllda dopningfettorna som håller på med teaterbrottning som man får se en tråd om varannan vecka. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Men när du sa "Det beror på om kraschen är förberedd eller ej". Så lät det som att om kraschen var förberedd (Vad innebär det egentligen?) så skulle allting gå jättebra. Ja, ganska mycket beror på om kraschen är förberädd eller inte, men inte i alla situationer. Skulle man flyga 1000 km/h på 500 m höjd räcker det med att man förlorar kontrollen i 2, 3 sekunder så har man ingen större chans att överleva. Men flyger man 1000 km/h på 5 km höjd och motorn får något fel och stannar. Vet man ju att planet kommer ner någon gång så då seglar man och försöker landa eller använder katapultstol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Nej, verkligen inte! Vet du ens vad lol betyder? Ja, loughing out loud. Du är ju helt pantad, Förberädd? Det enda piloten kan göra är att försöka "landa" planet som vanligt och oftast så går det inte bra, det är ju helt klart bevisat redan. Vet du en sak? Folk dör om man hoppar ifrån 10 meter, men vissa överlever. Folk dör i bilkrascher, andra överlever. Förstår du nu? Ska jag ta en till? Folk Blir påkörda och dör, andra överlever. Okey i think you got it. Det är helt random. Vad jag vet så står LOL för Laughing Out Loud, inte konstigt. Det du sa var att du skrattade högt för att flygolyckor händer. Ja det är verkligen roligt. Även om du nu inte skrattade högt irl så är det helt irrelevant, du skrev att du skrattade högt och det är vad som menas. R.I.P du store. Jag vet vad jag skrev, men ni uppfattar det som i ett spel språk, så du har aldrig sagt om nån gjort något konstigt lol, utan att skratta? Jag sa aldrig detta var kul, utan fucking konstigt, sedan att jag använde lol är inte fel, fel enligt spel spårk, inte fel dagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Give him a break. Man kan säga lol om lite vad som helst. Skitsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Ja, ganska mycket beror på om kraschen är förberädd eller inte, men inte i alla situationer. Skulle man flyga 1000 km/h på 500 m höjd räcker det med att man förlorar kontrollen i 2, 3 sekunder så har man ingen större chans att överleva. Men flyger man 1000 km/h på 5 km höjd och motorn får något fel och stannar. Vet man ju att planet kommer ner någon gång så då seglar man och försöker landa eller använder katapultstol. Jaha, då förstår jag dig lite bättre. Men fortfarande, får ett plan motorstopp fem kilometer upp i luften så kommer karschen bli förödande. Ett flygplan flyger inte enbart med vingarna och rodrena. Utan använder sig av farten och luftmotståndet som blir i och med farten. Skulle motorn dö så skulle detta flygplan tappa oerhört i fart vilket skulle leda till att det inte skulle sväva lika bra. Det skulle väl vara om man kunde lägga planet lodrätt för att få upp fart och sedan försöka räta det så det förlorar fart och kommer med magen neråt. Att bara sitta och dra i spaken och försöka hålla nosen uppe skulle inte hjälpa speciellt mycket, om ens något alls. Det borde inte bli några större skillnader om kraschen är såkallad förberedd eller inte, kraschen kommer ändå bli stor. Redigerad 16 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 asså, han skrev lol som konstigt, vet att det inte betyder det, men jag vet sen ingen annan som verkligen änvänder "lol" för att dom just lol:ar och sen det andra han sa lol om en ny flygkrasch i phuket, han menade som skumt, fattar ni inte det så synd för er.. och jag håller me, det har fan varit extremt mkt flygkrascher den senaste månaden, både utomlands och här i sverige.. har ni märkt att det är lite typ, säsonger för saker nu för tiden typ, ett tag dog ju jätte många av att dricka redbull vodka, och sen efter det dog massa ungdomar när dom spela fotboll, och nu massa flyg krascher vad fan är det som händer nu för tiden undrar jag ?! OT: aja, inte spelat något av hans spel förr, men har laddat ner Colin Mcrae Dirt för nån veckor sen, och det älskar jag faktiskt.. jag har vetat vem ha va naturligtvis, men inte så intresserad av bilspel vanligtvis.. RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 och sen efter det dog massa ungdomar när dom spela fotboll, Det händer fortfarande ganska ofta, men det blir inte lika uppmärksammat längre. Nu för tiden blir det nästan bara uppmärksammat när någon spelare från någon högre division dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Give him a break. Man kan säga lol om lite vad som helst. Skitsamma. Håller med till 100%!, tråden har redan spårat ur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 asså, han skrev lol som konstigt, vet att det inte betyder det, men jag vet sen ingen annan som verkligen änvänder "lol" för att dom just lol:ar och sen det andra han sa lol om en ny flygkrasch i phuket, han menade som skumt, fattar ni inte det så synd för er.. och jag håller me, det har fan varit extremt mkt flygkrascher den senaste månaden, både utomlands och här i sverige.. har ni märkt att det är lite typ, säsonger för saker nu för tiden typ, ett tag dog ju jätte många av att dricka redbull vodka, och sen efter det dog massa ungdomar när dom spela fotboll, och nu massa flyg krascher vad fan är det som händer nu för tiden undrar jag ?! OT: aja, inte spelat något av hans spel förr, men har laddat ner Colin Mcrae Dirt för nån veckor sen, och det älskar jag faktiskt.. jag har vetat vem ha va naturligtvis, men inte så intresserad av bilspel vanligtvis.. RIP §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Han har bara konstaterat att han har laddat ner spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! http://home2.owc.net/~mojow/civic/pics/expressions/CaptainObvious.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts