tommy killer Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 R.I.P Lite lol är att den senaste månaden har det varit mycket flygolyckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Lite lol är att den senaste månaden har det varit mycket flygolyckor. Ja. Fy fan vad man skrattar varje gång det händer en flygolycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ja. Fy fan vad man skrattar varje gång det händer en flygolycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 R.I.P Lite lol är att den senaste månaden har det varit mycket flygolyckor. Definera hur det är roligt att folk dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Definera hur det är roligt att folk dör? Har han sagt att det är roligt att folk dör? Det han menade var att det är lustigt att det har varit så många flygolyckor på sistone, inte att det är lustigt att folk dör. R.I.P. Colin McRae R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Har han sagt att det är roligt att folk dör? Det han menade var att det är lustigt att det har varit så många flygolyckor på sistone, inte att det är lustigt att folk dör. R.I.P. Colin McRae R.I.P. Då ska han fan inte skriva "lol", utan då ska han skriva lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Har han sagt att det är roligt att folk dör? Det han menade var att det är lustigt att det har varit så många flygolyckor på sistone, inte att det är lustigt att folk dör. R.I.P. Colin McRae R.I.P. Ja, men folk dör ju oftast i flygolyckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Grymt tråkigt, världen har förlorat en stor man inom bilsport. R.I.P Colin McRae Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Då ska han fan inte skriva "lol", utan då ska han skriva lustigt. Hur många skrattar egentligen ut högt när dom skriver lol? Största delen jag känner skriver det antingen när dom inte vet vad dom ska säga eller om något är lustigt. Ja, men folk dör ju oftast i flygolyckor. haha, vad fan vet du om det? Det beror på om kraschen är förberädd eller ej. Finns krascher där 1 2 3 förlorar livet, och så finns det där alla förlorar livet, och där ingen förlorar livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Hur många skrattar egentligen ut högt när dom skriver lol? Största delen jag känner skriver det antingen när dom inte vet vad dom ska säga eller om något är lustigt. haha, vad fan vet du om det? Det beror på om kraschen är förberädd eller ej. Finns krascher där 1 2 3 förlorar livet, och så finns det där alla förlorar livet, och där ingen förlorar livet. Betydelsen blir den samma oavsett om han skriver lol eller något annat. 0.1 % skrattar när dom skriver lol, men ordet och betydelsen är den sammma. OnT: Colin Mcrae hade en riktigt stor personlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jag sa aldrig att det var roligt att folk dör, utan att det är lol (konstigt) att på sista tiden har så många dött i flygolyckor, och hur oftahänder det? Så mycket på sista tiden är rikitigt konstigt, normalt sker det kanske 1 gång per månad, den senaste månaden har det ju varit massa i media om olika sorts flygolyckor. Lol, kan tolkas på olika sätt beronde på situationen, konstigt, rolig, underligt, lustigt. Jag skrev dert som det var underligto konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ja, finns väl inte så mycket annat att säga än R.I.P. Tråkigt att han är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ok, kolla nu, e inte detta lol?? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article789302.ab Antingen drömmer jag eller så är något på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ok, kolla nu, e inte detta lol?? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article789302.ab Antingen drömmer jag eller så är något på gång. Jo nu fan skrattar jag igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ok, kolla nu, e inte detta lol?? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article789302.ab Antingen drömmer jag eller så är något på gång. Jo, jävligt lol det där du! idiot OnT; R.I.P CMR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ok, kolla nu, e inte detta lol?? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article789302.ab Antingen drömmer jag eller så är något på gång. Nej, verkligen inte! Vet du ens vad lol betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Oj spelade precis hans spel och sen såg jag det här RIP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Verkligen tråkigt. R.I.P Redigerad 16 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ja, men folk dör ju oftast i flygolyckor. Oftast. Nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Usch, fan va trist! R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts