kicken Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Så, jag missade första avsnittet men kollade idag. Gillade det mycket mer förr och man märkte att det inte höll samma mått som tidigare, men det var fortfarande roligt vid vissa tillfällen då man fick skratta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Spoila en sitcomserie? Vad hemskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Gustav snackar med Lina. Gustav - eh eh eh, höst. Lina - Va? Gustav - Jag menar, vilken fin höstkappa. Lina - Vad har du gjort? Gustav - Varför tror alla så fort jag är glad, så har jag gjort nåt? Lina - Vad har du gjort?! Gustav - Ok ok, jag har snott en kattunge från kliniken och lagt den i kylskåpet! Redigerad 30 september, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Min mamma gick bort när jag var liten. Kul, kul. Hon sa nyss att hennes mamma gick bort när hon var liten. Jasså, vart gick hon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Haha, ja! Den biten var klockren! Lite senare: "Hälsa din pappa och.. eh.. Hälsa inte din mamma.. För hon är ju.. Död." "Jag borde inte ha sagt det där om hennes mamma va?" Sådär. Redigerad 29 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Men hallå, spoiler va? Men måste hålla med om vad ni skrivit, förbannat roligt. Satt och skrattade från början till slut. Slutet när han skulle, ehm ,spoiler var det, ja... börja måla om hos Lena och John var också lite kul. Tyckte dock lite "synd" om Gustav i slutet också när han kom in och var besviken över att han gett bort kattungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Men hallå, spoiler va? Men måste hålla med om vad ni skrivit, förbannat roligt. Satt och skrattade från början till slut. Slutet när han skulle, ehm ,spoiler var det, ja... börja måla om hos Lena och John var också lite kul. Tyckte dock lite "synd" om Gustav i slutet också när han kom in och var besviken över att han gett bort kattungen Jag håller med, jag hade precis börjat gilla Olof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Tyckte E03 var det sämsta avsnittet hittils, dock inte dåligt för det. Gillade när Gustav skulle vara sofistikerad inför Ebba. (som förövrigt var rätt snygg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 "Ja, man ska hindra den lilla musen från att äta upp osten.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 "Ja, man ska hindra den lilla musen från att äta upp osten.." "Du kan ta den gula katten där, den är snabbast och du är nybörjare." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Missade dagens avsnitt. Fan, hade sagt åt mamma att påminna men hon glömde Borde anat oråd när Ante försvann från msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Missade dagens avsnitt. Fan, hade sagt åt mamma att påminna men hon glömde Borde anat oråd när Ante försvann från msn.. Ante säger: SVENSSON SVENSSON Redigerad 6 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Det kom inte fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 "Du måste bjuda hem den där farao på middag så vi får träffa honom" "Ja det vore jättetrevligt, om han fanns" (Fritt taget ur minnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Själv sitter man och plöjer igenom dom två första sesongerna. Har bara sett dom två första avsnitten på S3 men jag saknar Maxs sköna kommentarer i dom äldre avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Vad fan! Det går ju Svensson Svensson på ettan på lördagar!!! Är det nya avsnitt, eller är det de som gick förra året? Edit: Det är ju nya avsnitt! Herregud, ingenting har man fått veta. Redigerad 13 september, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Vad fan! Det går ju Svensson Svensson på ettan på lördagar!!! Är det nya avsnitt, eller är det de som gick förra året? Edit: Det är ju nya avsnitt! Herregud, ingenting har man fått veta. Vad i helvete! *springer till swetv* Redigerad 13 september, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Var väl inget höjdaravsnitt, men Allan styr upp allt som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Var väl inget höjdaravsnitt, men Allan styr upp allt som vanligt Jag tyckte det var riktigt dåligt, smålog väl en gång och det var när han hade tryckt upp extranycklar, annars kändes humorn rätt torr. Nej det var bättre på 90-talet. Ingen serie jag kommer följa så noga, men ges tillfälle så kollar jag säkert, för det är som du sa, Allan Svensson kan ha sina stunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Jag tyckte det var riktigt dåligt, smålog väl en gång och det var när han hade tryckt upp extranycklar, annars kändes humorn rätt torr. Nej det var bättre på 90-talet. Ingen serie jag kommer följa så noga, men ges tillfälle så kollar jag säkert, för det är som du sa, Allan Svensson kan ha sina stunder. Följde den förra nya säsongen någosånär och den var ok. Det här avsnittet kom tyvärr inte upp i så mycket, kändes lite pratigt, men visst smålog jag lite ibland. Man känner ju Gustav så bra vid det här laget. Hoppas ändå att kommande avsnitt är bättre, även om jag inte kommer följa Svensson slaviskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts