RavenE Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Ikväll sändes då första avsnittet av 13 nya av denna underbara svenska serie! Vad tycker ni då om familjen Svensson? Känner ni igen er vid vissa tillfällen? Eller tycker ni att det är överskattad svensk bondkomik? Själv tycker jag att det är en helt underbar serie. Humorn är på topp, programmet håller samma klass som då det sist sändes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Helt underbart rolig serie. Man skrattar under hela programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Jag gillar serien och humorn, helt underbart att den är tillbaka. Det var riktigt bra det första avsnittet, satt och småskrattade en hel del. Det nya introt som man hade var också mycket bättre, och i slutet verkade man ha satt in lite från då man spelat in det visade avsnittet. Skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Tycker att det var helt underbart, fast det är lite tråkigt att det inte är samma skådespelare som spelar Lina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Tycker att det var helt underbart, fast det är lite tråkigt att det inte är samma skådespelare som spelar Lina. Men den nya Lina är det ju inte heller något fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 (redigerad) VA ??? När ? Vilken kanal ? Kan man se det på nätet om jag missat? Redigerad 15 september, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 (redigerad) VA ??? När ? Vilken kanal ? Kan man se det på nätet om jag missat? Tv 1 på lördagar kl 20.00. Det lär nog komma upp på random torrentsida snart. Finns på internet redan. Redigerad 15 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Hah, glömde bort det! Tur att det finns snälla pojkar som spelade in det åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Jag hann se början, men sedan skulle det helt plötsligt ätas efterätt, vad är det för idiot som slänger in efterätten mitt under Svensson Svensson va? Nåväl, ska kolla klart på avsnittet snart. Återkommer då med synpunkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Kanonbra, förr och nu, bara hoppas att resterande avsnitt håller samma klass . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Jag såg visserligen inte hela avsnittet. Samma humor men jag gillar helt enkelt inte idén med en fortsättning efter så lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Jag hann se början, men sedan skulle det helt plötsligt ätas efterätt, vad är det för idiot som slänger in efterätten mitt under Svensson Svensson va? Nåväl, ska kolla klart på avsnittet snart. Återkommer då med synpunkter. Okej, nu har jag sett det. Jag vet inte hur det var förut, men det var väldigt mycket politik och hus-prat i det här avsnittet. Så det kändes mer vuxeninriktat på något konstigt vis. Att Max och Lina har blivit vuxna kan säkert tillföra lite till att jag känner att det är mer vuxeninriktat. John kändes lite stel, jag vet inte om det är skådespelaren eller om karaktären är sådan, men stel kändes han. Gustav var nog egentligen den enda som var sig precis lik, möjligen att Lena var det också. Men Gustav gillade jag skarpt, jag älskar hans sätt att tänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Var helt ok, tyckte dom hade samma humor som förut. Men är väl egentligen pga Gustav man kollar, dom andra kändes lite stela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 "Vill ni ha glass" "Ja, med chocklad sås" "Den är slut, du tog det sista till filen i morse" :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Kom på en sak. Programmet hade nog blivit bättre om det var som det var tänkt från början. Att Lina skulle komma hem med sin iranske pojkvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Hahahaha, älskade detta förr, måste kolla in detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Kom på en sak. Programmet hade nog blivit bättre om det var som det var tänkt från början. Att Lina skulle komma hem med sin iranske pojkvän. Varför blev det inte så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Varför blev det inte så? Först skulle Linas nya kille vara iranier. Nu blev han en svensk dirigent i stället. En kulturkrock passade inte i ”Svensson, Svensson”. – Detta ska ju handla om folkhemmet, säger producenten Kristian Hoberstorfer. Sen skulle väl Max fortfarande bo hemma och vara arbetslös om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Varför blev det inte så? Tror det blev prat om etik och annat shit. Men man kan ju skoja om sådant på ett finkänsligt sätt. Edit: Kiedis hann före. Redigerad 16 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Tror det blev prat om etik och annat shit. Men man kan ju skoja om sådant på ett finkänsligt sätt. Klart man kan skoja om sånt Redigerad 16 september, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts