Funnylin Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Jag har varit inne på Starwars.nu på deras forum....men det suger för alla där tror dom vet allt och när man skriver fel så typ mobbar dom än(Lite överdrivet men trist är det)så nu vill jag veta vad ni tror om 3:an tex.Striden mellan Anakin och Obi1 själv hoppas jag på att Darth Bane(tror jag han heter)dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Här fanns tydligen inga fans....jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Okej som jag redan sagt fanns här inga som gilla Star Wars särskilt mycket men ni måste väl gilla att skratta eller hoppas det för den här sidan innhåller 8 korta parodi filmer på Star Wars......OBS Om ni har svaga hjärtan besök ej den här sidan om ni inte gillar första filmen från Hoth....som faktiskt inte är så rolig så gå direkt in på filmen från Bespin ni kommer inte bli besvikna jag lovar.....diskutera filmerna här sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts