Martin-123 Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Jag har nu ett problem. Jag formaterade min dator idag, och laddade hem alla drivrutiner före jag starta. Men när jag försöker installera internet drivrutinera så är det bara en mapp med några udda filer. Sen när man går in i Enhetshanteraren så står inte Ethernet med i listan. Vad ska jag göra?? Jag har moderkortet "MSI K9AGM2-FIH" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 (redigerad) Jag sökte lite och kom till en sida med drivrutinerna. Det var på MSIs officiella sida. Google på modellnamn+drivers. Båda jag tankade därifrån unzippades till mappar som innehöll setup.exe. Dubbelklicka på dom bara. Redigerad 14 september, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Jag sökte lite och kom till en sida med drivrutinerna. Det var på MSIs officiella sida. Google på modellnamn+drivers. Båda jag tankade därifrån unzippades till mappar som innehöll setup.exe. Dubbelklicka på dom bara. Jo, det har ju jag gjort men inget händer. Jag måste köra den där som installerar PCI och SM Busstyrenhet som ligger på skivan. Men jag har tappat bort skivan så vet inte helt vad jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 JAG ÄR DESPERAT EFTER HJÄLP!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 JAG ÄR DESPERAT EFTER HJÄLP!!!!! Nforce funkar alltid för mig. Linky link Kan vara fel version, men testa den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Nforce funkar alltid för mig. Linky link Kan vara fel version, men testa den där. Tack, ska prova den nu Tur att man är på lan så man kan snika andras datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Tack, ska prova den nu Tur att man är på lan så man kan snika andras datorer Ah ok. Satt och undrade hur du skulle få tag på drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts