SilentViper Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Nu är det så varje gång ja trycker alt + tab i spel så blir det ett starkt ljus eller vad ja ska säga. Så ja måste starta om datan varje gång för det ska bli normalt. Finns det nåt sätt att fixa det utan att "starta" om datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Du menar inte högkontrast? Alltså vanligtvis shift + alt + PrntScrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Huh Vad menar du? syftar på "shift + alt + PrntScrn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Huh Vad menar du? syftar på "shift + alt + PrntScrn" Print screen alltså, prova och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 En polare till mig får likadant när han ska tabba ur CoD1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 En polare till mig får likadant när han ska tabba ur CoD1. Sådana problem uppstår alltid i spel som använder den motorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Men hur får man bort det när man får ett sånt starkt ljus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Fick ett sånt problem när jag lirade L2 förut.... Testa att stänga av spelet nästa gång -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts