Fireinthehole Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 (redigerad) Igår letade jag i säkert en timme efter en faggio. När jag äntligen hittade en såg jag genast två till lite längre bort. Så min fråga är: Om man kör ett sällsynt fordon, finns det då fler av samma sort på gatorna? Jag bara undrar. Redigerad 14 september, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Det är defenitivt så! Om du kör ett fordon så kommer det flera likadana. Så är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Ja du är liksom trendsättare! Om du sätter dig i en sport bil kommer du plötsligt se en massa andra sport bilar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Tyvärr är det så, ja. Nåt som är riktigt riktigt irriterande, inte bara i SA, utan även i VC och GTA III. Har man ett sällsynt fordon som man kör med, då finns det nästan inga andra fordon än just den modellen på vägarna. När man sedan dumpar bilen nånstans, ja då är också alla andra bilar försvunna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 JA! Kan konstatera det, jag hittade en sanchez mitt i ingenstans och direkt när jag kommer ut på vägen kommer det tre st till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts