saffecool Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Jag har nyligen installerat Windows Live Messenger efter haft MSN 7.5 där jag har en hel del tillagda smiles, men när jag hade installerat WLM så var smilesarna borta. Och då är min fråga, går det att föra över dom från 7.5 till WLM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 (redigerad) Jag har ett program som man kan spara ner smilies med. Hang on.. Edit: Där var den, ja.CEDP_Backup_Wizard.zip Redigerad 14 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Tack tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Ingen orsak! Synd bara att man måste lägga in dem manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Ja, så jävla segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts