dibel Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Talk Talk - It's my life Den är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Elton John - Kiss The Bride Elton John - The Bitch Is Back Elton John - Saturday Night's Alright (For Fighting) POP! PEPP! POP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 10 dagar kvar tills Kent släpper sitt nya. De har redan gjort två hemliga gigg. Aah, kan knappt bärga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Lyssnar på Kent's nya skiva as we speak, och den verkar helt okej. Ingen V&A-kvalité, men klart bättre än senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Lyssnar på Kent's nya skiva as we speak, och den verkar helt okej. Ingen V&A-kvalité, men klart bättre än senaste. Neee, har den läckt ut på nätet? Skicka PM, snääällla. GAAAAAAAAAH! Lyssnar på den nu! FUCKING UNDERBAR (L) Överreaktion. Inte V&V klass men den är fortfarande riktigt bra :D Redigerad 11 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Jag förstår mig inte riktigt på begreppet "popmusik". Pop är en förkortning för populär, men vad som är populärt idag är rap. Är inte hiphopmusik populärmusik då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Jag förstår mig inte riktigt på begreppet "popmusik". Pop är en förkortning för populär, men vad som är populärt idag är rap. Är inte hiphopmusik populärmusik då? Vart har du fått att rap är populärt idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Vart har du fått att rap är populärt idag? Dude... mainstreamradio? Rix FM, NRJ med flera. Redigerad 11 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Dude... mainstreamradio? Rix FM, NRJ med flera. Rix FM spelar väl inte mycket rap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Dude... mainstreamradio? Rix FM, NRJ med flera. Dom gångerna jag sitter i bilen och lyssnar på radio hör jag knappt någon rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Rix FM spelar väl inte mycket rap? Iofs har jag inte lyssnat sen femman. MEn vafan The Voice då. Of hiphop n r'n'b. typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Pet Shop Boysarna räddade verkligen min dag idag. Domino Dancing måste vara århundradets bästa låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Jag förstår mig inte riktigt på begreppet "popmusik". Pop är en förkortning för populär, men vad som är populärt idag är rap. Är inte hiphopmusik populärmusik då? Poprap? Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Neee, har den läckt ut på nätet? Skicka PM, snääällla. GAAAAAAAAAH! Lyssnar på den nu! FUCKING UNDERBAR (L) Överreaktion. Inte V&V klass men den är fortfarande riktigt bra :D Elefanter tyckte jag det var lite V&A vibbar över, lyssnat en gång och det är helt ok, som sagt mycket bättre än den förra skivan, nu går det ju att lyssna på fler än två låtar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Iofs har jag inte lyssnat sen femman. MEn vafan The Voice då. Of hiphop n r'n'b. typ. Då ska man uttala sig. Men ja, The Voice spelar enbart Hihop och sånt krafs. Som jag förövrigt hatar, även om det inte hör till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Då ska man uttala sig. Men ja, The Voice spelar enbart Hihop och sånt krafs. Som jag förövrigt hatar, även om det inte hör till ämnet. Haha, men fan. Spelar de inte lite hiphop och liknande på Rix FM ens? nån enstaka Akon och Ne-yo liknande måste de ju ha. Var får alla kalmars fjortisat allt ifrån annars?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Haha, men fan. Spelar de inte lite hiphop och liknande på Rix FM ens? nån enstaka Akon och Ne-yo liknande måste de ju ha. Var får alla kalmars fjortisat allt ifrån annars?? Nyss var det Rix FM mainstream radio med rap. Nu är det möjligtvis några enstaka raplåtar dom spelar. Och inte har jag hört något från Akon på Rix FM. Redigerad 11 oktober, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Som jag sade baserade jag vad jag trodde på 6 år gamla erfarenheter. Och nu frågade jag helt enkelt. Är du lack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Som jag sade baserade jag vad jag trodde på 6 år gamla erfarenheter. Och nu frågade jag helt enkelt. Är du lack? Nej, bara fundersam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Kents nya är rätt bra. Gillar LSD, någon? hoho, härligt låtnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts