zajjk Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Sponsrar ut en ventrilo server (rum) till klaner, människor som bara vill hänga där inne och snacka med sina polare medans dom nöter public eller bara prata Servern ligger på 100/100 mbit lina med 90 slots i göteborg och den körs 24/7. Den är ny startad så skulle behöva erat stöd att hänga på min ventrilo! (gör mig glad ) Ip: zajjk.mine.nu Port: 3784 Kom bara in och säg till mig (zajjk) om att ni behöver ett rum så ordnar vi detta. Detta är så klart helt gratis, vill bara hjälpa folk utan ventrilo + få in lite folk i min ventrilo server. Tack på förhand! // zajjk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Report. Fel forum och låter lite oseriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!! Your fortune: Godly Luck oh, and.. Tror jag flyttar över denna till Dator&Teknik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts