I Need Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Enligt Discshop så kommer GTA IV att släppas i Sverige den 29 februari, vad de fått dessa uppgifter vet jag ingenting om men det låter bättre än slutet av mars i alla fall. Någon annan som hört något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag kräver en påltilig källa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 13 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Kollade på deras hemsida men det stod bara första kvartalet 2008 där. Men checka den nya katalogen som kom häromdagen, där står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag är helt säker på att det är inte den officiella realesedatumet. Realesedatum ändras rätt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Ja o så ofta. Nighthawk har läst (någon stans, en enligt honom väldigt pålitlig källa, men jag vet inte) att det ska komma ut fjärde Mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Det är säkert fel... Varje spel som Dischop, CDON etc. säger ett release datum på är oftast fel... Dom sätter datumet för tidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferhat Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Jag frågade EBgames idag och frågade när de får GTA IV in och då sa de att de får in det den 28 februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Men vadå, datumet är väl inte ens satt ännu? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Men vadå, datumet är väl inte ens satt ännu? Eller? Alla spelbutiker sätter datum, även om ett spel inte är fastställt av spelbolagen. (Army of Two t.ex, EA har inte satt ett datum. Men Webhallen t.ex skrev att det skulle släppas nästa månad, men det släpps nästa år.) Rockstar har ju inte satt ett datum på GTA IV än, så räkna inte med 100% vad butikerna säger. Redigerad 23 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Men vadå, datumet är väl inte ens satt ännu? Eller? Nej, inget datum ännu. Borde väl dock börja komma snart, tycker jag... Men 29:e som det står i första posten kan mycket väl stämma, nu när EBgames skulle få det den 28:e... Nåt jag dock inte litar på till 100%. Redigerad 23 oktober, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Hoppas dom släpper något reasledatum snart börjar bli less på att vänta på ett spel vars resaledatum jag inte vet om... men gissar att det släpps i februari,mars 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Skulle vara najs om de bara lurades om att de behövde mer tid o släppte spelet typ imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Skulle vara najs om de bara lurades om att de behövde mer tid o släppte spelet typ imorrn. Det hoppas jag verkligen inte. Jag har nästan inga pengar just nu, men de får gärna släppa det efter den 27:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts