Renard Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 När turnerar Soilwork i Sverige igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 När turnerar Soilwork i Sverige igen? Oct. 27 - Malmö, Sweden - KB Oct. 29 - Helsinki, Finland - Nosturi Oct. 31 - Stockholm, Sweden - Debaser Nov. 01 - Gothenburg, Sweden - Trägårn Nov. 02 - Aalborg Metal Fest, Denmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ok, funderar på att gå på deras spelning i Sthlm. Hur många ska gå från sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Trist att alla spelningar ligger så långt härifrån. Funderar starkt på att skicka ett mail och fråga om de inte kan ta sig lite norrut någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Trist att alla spelningar ligger så långt härifrån. Funderar starkt på att skicka ett mail och fråga om de inte kan ta sig lite norrut någon gång Tja, varför inte? Du verkar ju vara ett fan (syftar på din avatar). Men förvänta dig inget stort bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) Jag skäms. Haha, nolla, du och Xemtoth kan ju lyssna på er fittmetal som går ut på att anorexiabarn klär ut sig till spöken och sjunger som hesa kärringar. Riktig metal är Dio, Accept, Judas Priest, Mötley Crüe, Megadeth, Anthrax, W.A.S.P., Pantera och sådant manligt, ingen fjollskit som låter som om det vore inspelat på ett fullt dagis. Redigerad 24 oktober, 2007 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Lyssande nyss igenom Avenged Sevenfold's nya, självbetitlade, skiva. Tycker den var jävligt bra, var nån låt som jag tyckte inte var jättebra, annars var alla hur sköna som helst. Har varit mycket whine från olika fans om att de har ändrat stil igen, fast det är något som jag ser positivt på, tycker det är kul när band utvecklas, och speciellt när det inte låter sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Haha, nolla, du och Xemtoth kan ju lyssna på er fittmetal som går ut på att anorexiabarn klär ut sig till spöken och sjunger som hesa kärringar. Riktig metal är Dio, Accept, Judas Priest, Mötley Crüe, Megadeth, Anthrax, W.A.S.P., Pantera och sådant manligt, ingen fjollskit som låter som om det vore inspelat på ett fullt dagis. pantera kan man lyssna på hur mycket som helst, dom är fortfarande lika mysiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Haha, nolla, du och Xemtoth kan ju lyssna på er fittmetal som går ut på att anorexiabarn klär ut sig till spöken och sjunger som hesa kärringar. Riktig metal är Dio, Accept, Judas Priest, Mötley Crüe, Megadeth, Anthrax, W.A.S.P., Pantera och sådant manligt, ingen fjollskit som låter som om det vore inspelat på ett fullt dagis. Metal, men inte bra metal. Nyare metal är bättre - enligt mig. Så jag säger som så här. Haha, nolla, du och Xemtoth kan ju lyssna på er fittmetal som går ut på att anorexiabarn klär ut sig till spöken och sjunger som hesa kärringar. Riktig metal är Bullet for my Valentine, Soilwork, Sonic Syndicate, In Flames, Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Caliban, As I Lay Dying och sådant manligt, ingen fjollskit som låter som om det vore inspelat på ett fullt dagis. Redigerad 28 oktober, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Metal, men inte bra metal. Nyare metal är bättre - enligt mig. Så jag säger som så här. Haha, nolla, du och Xemtoth kan ju lyssna på er fittmetal som går ut på att anorexiabarn klär ut sig till spöken och sjunger som hesa kärringar. Riktig metal är Bullet for my Valentine, Soilwork, Sonic Syndicate, In Flames, Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Caliban, As I Lay Dying och sådant manligt, ingen fjollskit som låter som om det vore inspelat på ett fullt dagis. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Metal, men inte bra metal. Nyare metal är bättre - enligt mig. Så jag säger som så här. Haha, nolla, du och Xemtoth kan ju lyssna på er fittmetal som går ut på att anorexiabarn klär ut sig till spöken och sjunger som hesa kärringar. Riktig metal är Bullet for my Valentine, Soilwork, Sonic Syndicate, In Flames, Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Caliban, As I Lay Dying och sådant manligt, ingen fjollskit som låter som om det vore inspelat på ett fullt dagis. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Metal, men inte bra metal. Nyare metal är bättre - enligt mig. Så jag säger som så här. Haha, nolla, du och Xemtoth kan ju lyssna på er fittmetal som går ut på att anorexiabarn klär ut sig till spöken och sjunger som hesa kärringar. Riktig metal är Bullet for my Valentine, Soilwork, Sonic Syndicate, In Flames, Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Caliban, As I Lay Dying och sådant manligt, ingen fjollskit som låter som om det vore inspelat på ett fullt dagis. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Metal, men inte bra metal. Nyare metal är bättre - enligt mig. Så jag säger som så här. Haha, nolla, du och Xemtoth kan ju lyssna på er fittmetal som går ut på att anorexiabarn klär ut sig till spöken och sjunger som hesa kärringar. Riktig metal är Bullet for my Valentine, Soilwork, Sonic Syndicate, In Flames, Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Caliban, As I Lay Dying och sådant manligt, ingen fjollskit som låter som om det vore inspelat på ett fullt dagis. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Metal, men inte bra metal. Nyare metal är bättre - enligt mig. Så jag säger som så här. Haha, nolla, du och Xemtoth kan ju lyssna på er fittmetal som går ut på att anorexiabarn klär ut sig till spöken och sjunger som hesa kärringar. Riktig metal är Bullet for my Valentine, Soilwork, Sonic Syndicate, In Flames, Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Caliban, As I Lay Dying och sådant manligt, ingen fjollskit som låter som om det vore inspelat på ett fullt dagis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonsens Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Riktig metal är [...] As I Lay Dying Redigerad 28 oktober, 2007 av Nonsens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Metal, men inte bra metal. Nyare metal är bättre - enligt mig. Så jag säger som så här. Haha, nolla, du och Xemtoth kan ju lyssna på er fittmetal som går ut på att anorexiabarn klär ut sig till spöken och sjunger som hesa kärringar. Riktig metal är Bullet for my Valentine, Soilwork, Sonic Syndicate, In Flames, Killswitch Engage, Avenged Sevenfold, Caliban, As I Lay Dying och sådant manligt, ingen fjollskit som låter som om det vore inspelat på ett fullt dagis. Hmm, hehu. Om man nu ska återgå till vad metal var från början (något man därmed skulle kunna kalla "riktig metal") så var de där nog bland de sämsta exemplen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 För er som gillar Bullet For My Valentine så kommer dom till Göteborg den 19 februari på Trädgår’n och 20 februari spelar dom på Tyrol i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 För er som gillar Bullet For My Valentine så kommer dom till Göteborg den 19 februari på Trädgår’n och 20 februari spelar dom på Tyrol i Stockholm. Mjo, men känner ingen som möjligtvis skulle vilja hänga med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 För er som gillar Bullet For My Valentine så kommer dom till Göteborg den 19 februari på Trädgår'n och 20 februari spelar dom på Tyrol i Stockholm. <3 Ska gå ska gå ska gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Det var väl ett jävla mixeri med min post era snyltare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts