Saleen Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) In Flames släppte sin 5:e video blogg för ett par dagar sedan. Alla är lika klockrena! Måste ses för ett In Flames fan! www.myspace.com/inflames Längtar till deras nya album. Redigerad 10 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 In Flames släppte sin 5:e video blogg för ett par dagar sedan. Alla är lika klockrena! Måste ses för ett In Flames fan! www.myspace.com/inflames Längtar till deras nya album. Blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Blä Säger en som gillar Sonic Syndicate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Säger en som gillar Sonic Syndicate. Oooch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Säger en som gillar Sonic Syndicate. Magnus Uggla ftw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Magnus Uggla ftw? Uggla anno '75 > dussincore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Hela Soilworks nya album streamas på deras Myspace! 3 dagar kvar tills albumet släpps, längtar! http://www.myspace.com/soilwork Redigerad 16 oktober, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jag gillar inte Magnus Uggla. I varje fall inte hans musik, längre. Bloggen är rolig dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Kommer med snabb och hård musik: Artillery- Let there be sin Sadus- Black The Dayglo Abortions- Stupid songs Atrophy- Violent by nature Exodus- Bonded by blood The Accused- Martha will Riktig headbang musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Jag skäms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Wiee, idag släpps Soilworks album! Har dock fixat albumet på annat sätt, men ska köpa det någon gång nästa vecka tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Wiee, idag släpps Soilworks album! Har dock fixat albumet på annat sätt, men ska köpa det någon gång nästa vecka tror jag Lyssnar på den nu Edit: Det bästa de gjort enligt mig. Redigerad 19 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Soilwork är ett av de bästa svenska banden någonsin ffs! Gillar deras lite äldre låtar såsom Strangler och Stabbing the drama så klart. Har inte hört deras senaste album än. Men vill gjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Soilwork är ett av de bästa svenska banden någonsin ffs! Gillar deras lite äldre låtar såsom Strangler och Stabbing the drama så klart. Har inte hört deras senaste album än. Men vill gjärna! Stabbing the drama är och förblir nog den bästa låten de gjort Inte hunnit välja några favoriter på nya skivan än, alla låtar är underbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ett band som jag helt har glömt bort är Dawn of Solace, som är väl mer som ett sidoprojekt av människan Tuomas Saukkonen som ligger bakom Before the Dawn. Låtarna var först gjorda för Before the Dawns tredje album men de passade inte riktigt in eftersom låtarna hade lägre tempo och var tyngre och mer melodiskare. Så han gjorde ett helt enkelt ett nytt album med de låtarna. Som enligt mitt tycke är nästan som Before the Dawn fast det känns mer depressivare och innehåller doom metal-inslag. Och gitarrerna i låtarna är så extremt jävla sköna. Här är iaf ett litet smakprov på låten Dead Air. Detta är annat än det förbannade äckliga Soilwork som jag kräker galla på snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag skäms. Kan du ge dig fan på att jag med gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Blev faktiskt rätt besviken på Soilworks nya. Låter inte riktigt som dem, men det kanske är bra tycker en del? Saknar de klassiska Soilwork introna, nu är det mer som bara rakt på sak och köra igång med låten direkt. Gief more Stabbing the Drama intron :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag skäms. Kan du ge dig fan på att jag med gör Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Varför? Skulle gissa på att folk i den här tråden inte lyssnar på "riktig" metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Skulle gissa på att folk i den här tråden inte lyssnar på "riktig" metal. Åhå, logiskt. Fan, jag har för livlig fantasi. Trodde att de hade träffats och bildat ett band som spelade metal och sen gjort en dålig spelning.. heh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts