VenoM Skrivet 28 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2012 Ska åka upp till Umeå och se Sabaton och Raubtier den 8/12 och ramlade över den här då jag skulle förkovra mig i Raubtier. Hur har jag kunnat missa den? http://open.spotify.com/track/3w0KnGUTuZx7iSV5xxnk0z Väldigt bra fråga, det är en förbaskat bra låt. Själv ska man se Sabaton imorgon (Idag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 4 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2013 Bump. Hittar ingen bättre tråd Här är jag och antepante när vi var nio respektive tio och rockade loss Jag mimar och han håller i basen! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2013 Är det någon som ska på Maiden imorgon (13/7) men saknar biljett, alternativt behöver en biljett till? Jag säljer en ståplatsbiljett till inköpspris, 635 kronor. Skynda skynda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2013 Idag är det nio år sedan Dimebag mördades på scen, vet inte riktigt vad jag ska säga men här kommer en bra dokumentär. Getcha pull <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 22 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2014 (redigerad) Ikväll/inatt/imorgon bitti (vette fan faktiskt, förstår mig inte på tidsskillnaderna) så är det LIVE-streaming på Metal Masters 5. Ska bli intressant att se vilka låtar de kommer att försöka sig på i år GEARGODS.NET - METAL MASTERS 5 LIVE STREAM The Metal Masters 5 lineup is loaded with a star-studded cast of metal musicians. As in years past, the show will start with a brief clinic offering some tips and tricks, and will end with an all-star jam session of metal cover songs. Confirmed guests include: - Philip Anselmo (Pantera/Down) - Kerry King (Slayer) - Gary Holt (Slayer/Exodus) - Charlie Benante (Anthrax) - Frank Bello (Anthrax) - Scott Ian (Anthrax) - David Ellefson (Megadeth) - Chris Broderick (Megadeth) - Billy Sheehan (Winery Dogs) - Mike Portnoy (Winery Dogs) - Rex Brown (Pantera/Kill Devil Hill). - Chuck Billy (Testament) + special guests TBA! The live-stream starts at 8pm PST / 11pm EST the night of January 22nd, and will be hosted exclusively right here on Gear Gods. Don’t miss this once-in-a-lifetime event! Redigerad 22 januari, 2014 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2014 PHILIP H. ANSELMO & THE ILLEGALS I STOCKHOLM IMORGON!!!! Någon fler som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2014 Efter för mycket teasande från Slipknots sida så börjar saker äntligen hända! Albumet släpps någon gång i höst, börja tagga med The Negative One! http://www.youtube.com/watch?v=_y3NR6H7egA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 BEMP IGEN. Gjorde en rolig och enkel bild idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts