Mr_Dufus Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Pantera.... där snackar vi metal.... bättre än så kan det inte bli.... Sepultura... även dem av det äldre gardet.... Grymt bra dem oxå. Tycker det var längesedan man fick höra ett nytt bra metalband.... det är inte samma kvalite längre... bara att inse det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Ja det gör han . Varför hatar du han då? Han är en fjant som bråkar med alla. Hälften av alla artiklar på Blabbermouth så ger han ju sig på någon krake som inte krökt ett hår på hans kala hjässa. Ett sorgligt sätt att försöka bibehålla sin tuffa image. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Pantera.... där snackar vi metal.... bättre än så kan det inte bli.... Oh, Pantera, ett av mina favorit band, ligger högt uppe på min lista. Strenght Beyond Strenght, Fucking Hostile, Domination, Suicide Note Part II m.fl är några av deras bästa låtar enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Ohhh...Benighted verkar vara så jävla bra. Synd att sångaren growlar sönder låtarna, hemskt. Han är den bästa growlaren jag någonsin stött på, det som är halva meningen med bandet. Och nu har jag tydligen plockat hem två album jag inte haft tidigare med dem, WUNDERBAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Han är den bästa growlaren jag någonsin stött på, det som är halva meningen med bandet. ''Brutal death'' säger rätt mycket om deras musik, men fanimej skulle jag ha inte trott att någon kunde growla sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 (redigerad) Through the eyes of the dead, bästa bandet! Deras bajsspace! Redigerad 14 september, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Slayer någon..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Judas Priest kommer alltid vara gudarna av metall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Pantera.... där snackar vi metal.... bättre än så kan det inte bli.... Sepultura... även dem av det äldre gardet.... Grymt bra dem oxå. Tycker det var längesedan man fick höra ett nytt bra metalband.... det är inte samma kvalite längre... bara att inse det. Ååh, älskar Pantera. Cemetery Gates är lätt en av mina absoluta favoritlåtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Slayer någon..? Jodå, de duger väl att lyssna på ibland. Inga direkta favoriter, men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Pantera är grymma. I alla fall Cowboys from hell. Slayers Raining blood är en riktigt härlig låt för att vara thrash. Anthrax är dock bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 När det kommer till Power Metal så är Dragon Force oslagbar etta i min mening. Through The Fire and Flames, Black Fire, Revolution Deathsquad, Starfire etc... 11:e December, Arenen i Stockholm. I'll be there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 När det kommer till Power Metal så är Dragon Force oslagbar etta i min mening. Through The Fire and Flames, Black Fire, Revolution Deathsquad, Starfire etc... 11:e December, Arenen i Stockholm. I'll be there. Dragonforce, oh yes! Kungar över powermetal, lätt! Herman Li är typ en helt otrolig gitarrist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 (redigerad) När det kommer till Power Metal så är Dragon Force oslagbar etta i min mening. Through The Fire and Flames, Black Fire, Revolution Deathsquad, Starfire etc... 11:e December, Arenen i Stockholm. I'll be there. Dragonforce, oh yes! Kungar över powermetal, lätt! Herman Li är typ en helt otrolig gitarrist! Agree and agree.. Även om många säger att DF inte kan spela Live så tror jag dem är väldigt bra ändå. Redigerad 15 september, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Sett DF live... även om det var en festival spening så gjorde dem en mycket bra konsert.. även om jag inte gillar dem.... Däremot är Rhapsody grymt bra power. om inte annat så är deras cd omslag sjukt grymt snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jag tycker inte alls om Power Metal men Dragonforce är ett undantag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Finns det någon här som gillar Drowning Pool? http://www.drowningpool.com -- Gillar deras gamla "sound" mer än det nya, saknar verkligen den gamla sångaren Dave Williams. Han dog under en turné av naturliga orsaker http://www.geocities.com/metallica3628/DaveW.jpg Redigerad 16 september, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) BULLET FOR MY VALENTINE <3 Kallar du den emo skiten för metal? skäms på dig ________________________________________ Black Metal gillar jag. WATAIN! http://blogs.guitarworld.com/metalkult/wp-content/uploads/2007/06/watain-group.jpg Redigerad 16 september, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Kallar du den emo skiten för metal? skäms på dig ________________________________________ Black Metal gillar jag. WATAIN! BFMV spelar Metalcore, som är en blandning av Hardcore, Trash Metal och Punk. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Finns det någon här som gillar Drowning Pool? http://www.drowningpool.com -- Gillar deras gamla "sound" mer än det nya, saknar verkligen den gamla sångaren Dave Williams. Han dog under en turné av naturliga orsaker Ja, Dave är saknad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts