Mark Skrivet 15 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 Imorgon är en stor dag! Dock har jag tjuvstartat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 (redigerad) Over two weeks ago, Behemoth frontman Nergal (Adam Darski) issued a statement stating that all further live shows would be canceled. He stated the seriousness of his condition, but failed to note what disease ailed him. It was rumored at the time that he might have leukemia, a cancer of the blood cells. This has now been confirmed and Nergal's condition is far worse than previously thought and chemotherapy is no longer an option. Nergal's fiancee Doda has reportedly donated bone marrow, although it is still unclear whether it is a match and will be transferred into him. Helt sjukt. För 5 månader sen såg han ut att vara pigg som en lärka när jag träffade honom. Och nu har han fått en diagnos för leukemi? Shit.. Redigerad 26 augusti, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Venne om nån lyssnar på doom men oavsett så borde alla lyssna på Draconian. Helt otroligt bra band, två bra låtar: Tror seriöst inte att de någonsin gjort en dålig låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Själv gillar jag inte musiken men de är trevliga snubbar! Firade nyår hemma hos sångaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Själv gillar jag inte musiken men de är trevliga snubbar! Firade nyår hemma hos sångaren.Tycker mig minnas att jag läst det där innan på ett annat forum, det kanske var du där också. Oavsett har jag alltid hört att de verkar vara fina människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Tycker mig minnas att jag läst det där innan på ett annat forum, det kanske var du där också. Oavsett har jag alltid hört att de verkar vara fina människor. Nja, vi var en hel bunte vänner hos honom så vem vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Tool! Awesome band, någon som gillar dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Tool! Awesome band, någon som gillar dem? Åtminstone jag och Mordos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Tool! Awesome band, någon som gillar dem? Tool e riktigt bra! Lyssna in deras sångares sidoprojekt A Perfect Circle, dom är också jävligt bra! Ville passa på att göra lite smygreklam för mitt bands debutskiva! Man kan nu köpa den på Itunes och inom ett par dar så kommer den komma upp på Cdon, Ginza, Megastore osv! Ska även försöka fixa upp oss på Spotify så fort som möjligt! Vi har även uppdaterat våran myspace och lagt upp 3 nya låtar från kommande skivan! www.myspace.com/killtheparish 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 (redigerad) Thrasfest 2010 på Debaser bjuder på Exodus, Kreator och Death Angel. Gissa vem som sket på sig av lycka när han såg reklamaffischen idag? Nu börjar hypen. 8 december sprängs Stockholm i FUCKING LUFTEN! Redigerad 7 september, 2010 av Renard 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Åtminstone jag och Mordos. Third! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Stone Sour har släppt nytt, halleluja för bra radiorock! Och en god nyhet angående Slipknot: "But, you know — there aren't any replacements. Everyone in the band plays bass and can play guitar. We'll get to that point when we get there. But I want everyone to know — and all my SLIPKNOT fans and all my Iowa fans to know — that no matter what I'm doing right now with [ROB] ZOMBIE and MURDERDOLLS, that SLIPKNOT will return." - Joey Jordison Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Stone Sour har släppt nytt, halleluja för bra radiorock! Och en god nyhet angående Slipknot: Braaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Åtminstone jag och Mordos. Och jag! Har gjort i många år! Thrasfest 2010 på Debaser bjuder på Exodus, Kreator och Death Angel. Gissa vem som sket på sig av lycka när han såg reklamaffischen idag? Nu börjar hypen. 8 december sprängs Stockholm i FUCKING LUFTEN! JAG SKA OCKSÅ SPRÄNGAS I LUFTEN! Fyfan vilket drag det kommer bli. METAL THRASHIN MAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 (redigerad) JAG SKA OCKSÅ SPRÄNGAS I LUFTEN! Fyfan vilket drag det kommer bli. METAL THRASHIN MAD! SEE YOU IN THE PIT MOTHERFUCKER!!! Redigerad 9 september, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Dimmu Borgir släppte nytt idag! Här ska lyssnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Ny låt av det bästa "klassiska" BM bandet(enligt mig). Positivt överraskad faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Ny låt av det bästa "klassiska" BM bandet(enligt mig). Positivt överraskad faktiskt Såg dem live förra året! Var grymt nice! Härligt med ny låt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Såg dem live förra året! Var grymt nice! Härligt med ny låt också Låter fint, hade gärna sett dem men brukar aldrig orka dra mig iväg på spelningar :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Skamlös som jag är gör jag nu reklam för mina goda IRL-vänners band RAGE INVEST http://www.youtube.com/watch?v=MJMknUQOvbM Andra videon kanske inte fångar ljudet så bra, men vad den däremot fångar är röjet som alltid infinner sig på deras gig! http://www.myspace.com/rageinvest http://www.facebook.com/#!/pages/Rage-Invest/312280907162 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts