Mark Skrivet 24 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 Avenged Sevenfolds nya singel med Mike Portnoy finns numera på Spotify. Ingenting har förändrats, låter som deras gamla verk. Men A7X är alltid A7X, och deras kommande album kommer vara en hyllning till Rev. Låter rätt bra dock http://open.spotify.com/track/67a9YnqgOhKnRaYUhNaFSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 (redigerad) Slipknots basist Paul Gray är död. Dog idag utav överdos. R.I.P http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=140601 Redigerad 24 maj, 2010 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 Slipknots basist Paul Gray är död. Dog idag utav överdos. R.I.P Åh! R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 VAD I HELVETE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 Mark: Ungefär min reaktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Allltså, Dio var ju en sak..men nu känner jag en så enorm ilska. Hur fan ska Slipknot kunna fortsätta? The Nine kommer ju inte existera längre. Det här är ju fan slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Äh, det är väll bara att ta in en ny basist och sätta på honom samma mask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Äh, det är väll bara att ta in en ny basist och sätta på honom samma mask Det fungerar inte så med Slipknot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 http://www.facebook.com/profile.php?id=524...627&index=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Slipknots basist Paul Gray är död. Dog idag utav överdos. R.I.P R.I.P Blev sjukt ledsen när jag hörde det här, Paul Gray och Slipknot var en stor inspiration till mig när jag började spela bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 (redigerad) Se "The Big Four" live på bio Som stort thrash-fan kommer jag lätt gå! Drar dit för Slayer, Metallica och Megadeth. Anthrax är sell-outs med sitt crossover/rapmetal skit! Redigerad 25 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Se "The Big Four" live på bio Som stort thrash-fan kommer jag lätt gå! Drar dit för Slayer, Metallica och Megadeth. Anthrax är sell-outs med sitt crossover/rapmetal skit! Metallica spelar ju knappast thrash-metal längre, och när man snackar om sell-outs så är Metallica inte mycket bättre än Anthrax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Metallica spelar ju knappast thrash-metal längre, och när man snackar om sell-outs så är Metallica inte mycket bättre än Anthrax. Tidiga 'Tallica snackar jag om duh! För övrigt gillar jag tidiga Anthrax också. När de fortfarande var old-school Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 http://www.ustream.tv/recorded/7209258 Jag grät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 (redigerad) Helvete. All ilska börjar lägga sig nu, nu börjar sorgen ta sig fram och jag tror inte jag har varit så här ledsen på länge. Jag vet att de flesta här tycker "Men kom igen, du kände han knappt, grina inte". Jag har vuxit upp med Slipknot. Jag lyssnade på dem för första gången när jag var kanske 10 år gammal. Jag fick höra av en kompis som gillade dem skarpt att de snart hade ett nytt album ute, han fick mig att börja lyssna på dem. Från de första tonerna av "Eyeless" så var jag i princip fast. Detta var så rebelliskt och coolt, mycket coolare än Nightwish! Jag var fast i ett stenhårt grepp av ilska, rebeller och hat. Jag har lyssnat på Slipknot under hela min tonårsperiod. De har varit legender för mig. Så mycket som Metallica har betytt för vissa personer, så mycket har Slipknot betytt för mig. Pauls död har känts som ett brutalt slag i magen, hjärtat och sinnet. Jag hoppas att Slipknot hittar ett sätt de kan fortsätta, enade eller på skilda vägar. Jag kan bara se två alternativ just nu, då rekrytering av en ny basist är helt uteslutet: 1. De lägger av på topp. 2. Någon annan i bandet tar upp basen. Jag hoppas ju verkligen på det andra alternativet. Det kommer inte vara samma sak, men det är i alla fall resten av kärntruppen som är kvar. Vila i frid, The Pig. Jag ångrar att jag inte fick se dig live när jag hade chansen. EDIT: Uppdaterade förstaposten för att hedra Paul Gray. Redigerad 26 maj, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 http://www.ustream.tv/recorded/7209258 Jag grät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 (redigerad) Helvete. All ilska börjar lägga sig nu, nu börjar sorgen ta sig fram och jag tror inte jag har varit så här ledsen på länge. Jag vet att de flesta här tycker "Men kom igen, du kände han knappt, grina inte". Jag har vuxit upp med Slipknot. Jag lyssnade på dem för första gången när jag var kanske 10 år gammal. Jag fick höra av en kompis som gillade dem skarpt att de snart hade ett nytt album ute, han fick mig att börja lyssna på dem. Från de första tonerna av "Eyeless" så var jag i princip fast. Detta var så rebelliskt och coolt, mycket coolare än Nightwish! Jag var fast i ett stenhårt grepp av ilska, rebeller och hat. Jag har lyssnat på Slipknot under hela min tonårsperiod. De har varit legender för mig. Så mycket som Metallica har betytt för vissa personer, så mycket har Slipknot betytt för mig. Pauls död har känts som ett brutalt slag i magen, hjärtat och sinnet. Jag hoppas att Slipknot hittar ett sätt de kan fortsätta, enade eller på skilda vägar. Jag kan bara se två alternativ just nu, då rekrytering av en ny basist är helt uteslutet: 1. De lägger av på topp. 2. Någon annan i bandet tar upp basen. Jag hoppas ju verkligen på det andra alternativet. Det kommer inte vara samma sak, men det är i alla fall resten av kärntruppen som är kvar. Vila i frid, The Pig. Jag ångrar att jag inte fick se dig live när jag hade chansen. EDIT: Uppdaterade förstaposten för att hedra Paul Gray. Det märks att du verkligen älskar Slipknot. Det är så jävla tråkigt när något som detta sker. Personligen lyssnar jag inte på Slipknot, men jag gjorde det när jag var yngre. Varje gång en lysnade stjärna på metal-himmlen dör känns det tungt. Jag vet själv hur det är att verkligen älska en artist, och hur ont det gör när denna artist dör. Låg och grät i flera dagar när Dio gick bort, och kommer gråta ännu mer när Halford, Dickinson, Neil, Sixx ,Mars och Hammet gör det. R.I.P Kan för övrigt tillägga att jag fortfarande gillar People = Shit Redigerad 26 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Kan tipsa om ett underground band, DefineD. De påminner ganska mycket om Pantera, speciellt sångare. Trummisen är dock inget att hurra för. Jaja in på deras myspace och lyssna på Strangled och Me MySpace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 (redigerad) Måste bara visa er detta klipp Kanske det bästa liveklippet jag sett. Sitter och moshar helt för mig själv här på mitt rum. När breaket kommer vid 3:05 blir jag fan helt galen! Höj volymen och njut! RÖJ RÖJ RÖJ!!! Redigerad 27 juli, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Avenged Sevenfolds nya album har släppts btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts