Ma__Cipriani Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Om du tar bort Quoten ifrån din Signatur, kanske jag låter dig följa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Om du tar bort Quoten ifrån din Signatur, kanske jag låter dig följa med. Done and done. Förstår dock inte vad du har emot den då du själv har skrivit allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Done and done. Förstår dock inte vad du har emot den då du själv har skrivit allt. Jag känner mig lite bögig ibland bara, förlåt. Nu: ON TOPIC IGEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Vill bara slå ett slag för bandet Becoming The Archetype! Deras nya album släpps om två dagar och är väldigt intressant. [youtube-old]rj51ZEfya64&[/youtube-old] Ångrar nästan att jag skippade dem på PDOL Stort misstag där! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Jag vill tipsa om Taproots album "Welcome". Nu-*Metal med en hint at post-hardcore ångest och lite Celldweller eller Trapt sound över det. * Jag klassar det inte som Nu-Metal, men de klassas som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Tipsar om ett band jag nyligen upptäckt, After The Burial. Deathcore/Metalcore/Hardcore, kalla det vad ni vill men bra som fan är det! http://www.myspace.com/aftertheburial [youtube-old]clMnboeKPYg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Sepulturas nya mastodontalbum med hela 18 låtar har läckt, ska bli jäkligt intressant att lyssna på nya trummisen EDIT: Så, lyssnat igenom. Rätt okej album faktiskt, "Ludwig Van" stack ut väldigt mycket! Tycker dock att "Strike" var den låten som tilltalade mig mest. Hm, om jag skulle betygsätta skivan skulle jag nog säga 3/5. Redigerad 10 december, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Blindside spelar i Övik ikväll, funderar på att gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Blindside spelar i Övik ikväll, funderar på att gå fel tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Gå och se! Blindside är tokbra. fel tråd. /care Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Blindside spelar i Övik ikväll, funderar på att gå Om det är på sliperiet så kommer jag att vara där. Solbjörn är min bror och vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Om det är på sliperiet så kommer jag att vara där. Solbjörn är min bror och vänner. En snabb titt på Myspace bekräftar att det är på Sliperiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Men gud blindeside är ju inte ett dugg metal, knappt rockigt. D: Och dom är inte ens bra >>: Men gå, de e ju konsert!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Men gud blindeside är ju inte ett dugg metal, knappt rockigt. D: Och dom är inte ens bra >>: Men gå, de e ju konsert!! Gå tillbaka till hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Men gud blindeside är ju inte ett dugg metal, knappt rockigt. D: Och dom är inte ens bra >>: Men gå, de e ju konsert!! Du verkar ju inte ens ha lystnat på dom om du inte ens tycker att dom är "rockiga" Ta en titt på det här, vad skulle du kalla det? Jag säger iallafall hårdrock med inslag av punk. Nevermind. Merkky, I morgon (eller tekniskt sett idag) ska Solbjörn spela, om jag inte minns fel tillsammans med Godhate och något annat band som jag har glömt namnet på. Hur som helst så blev det inte av att jag såg Blindside, ångrar det lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Varför döper ni inte om denna tråden till coretråden? Är det någon som har sett dokumentärfilmen Metal? Där visas det under några sekunder upp en bild av metalens familjeträd. Dock får man bara se den några sekunder, men sen så visade Alexander (Ma_Cipriani som, hade hittat den på google) den för mig och jag fick chans att se hela. Riktigt intressant tycker jag Dendära listan är så jävla inkorrekt att jag bara vill börja gråta när jag ser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Varför döper ni inte om denna tråden till coretråden? Därför att ingen orkar tjaffsa om det där. Eller ja, du kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Varför döper ni inte om denna tråden till coretråden? Dendära listan är så jävla inkorrekt att jag bara vill börja gråta när jag ser den. För att vi vill skrämma bort dig från den här tråden med din skitmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Är pepp på metaltown, synd bara att så många skitband ska dit. mucc..dir en gray?!?! äckliga jrockare >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts