Jump to content

Metaltråden!

Mark
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Sepulturas nya mastodontalbum med hela 18 låtar har läckt, ska bli jäkligt intressant att lyssna på nya trummisen :)

EDIT: Så, lyssnat igenom. Rätt okej album faktiskt, "Ludwig Van" stack ut väldigt mycket! Tycker dock att "Strike" var den låten som tilltalade mig mest.

Hm, om jag skulle betygsätta skivan skulle jag nog säga 3/5.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men gud blindeside är ju inte ett dugg metal, knappt rockigt. D:

Och dom är inte ens bra >>:

Men gå, de e ju konsert!! :mf_doof:

Du verkar ju inte ens ha lystnat på dom om du inte ens tycker att dom är "rockiga" Ta en titt på det här, vad skulle du kalla det? Jag säger iallafall hårdrock med inslag av punk.

Nevermind. Merkky, I morgon (eller tekniskt sett idag) ska Solbjörn spela, om jag inte minns fel tillsammans med Godhate och något annat band som jag har glömt namnet på. Hur som helst så blev det inte av att jag såg Blindside, ångrar det lite :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Varför döper ni inte om denna tråden till coretråden?

Är det någon som har sett dokumentärfilmen Metal? Där visas det under några sekunder upp en bild av metalens familjeträd. Dock får man bara se den några sekunder, men sen så visade Alexander (Ma_Cipriani som, hade hittat den på google) den för mig och jag fick chans att se hela.

Riktigt intressant tycker jag :P

Metal_Genealogy_1055139_0.jpg

Dendära listan är så jävla inkorrekt att jag bara vill börja gråta när jag ser den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...