KvaddadPadda Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Jimi Hendrix, Cream och Led Zeppelin. Väääääldigt mycket metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Jimi Hendrix, Cream och Led Zeppelin. Väääääldigt mycket metal. 60-70 tal? Tror nog att det klassades som metal då, tiderna förändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 60-70 tal? Tror nog att det klassades som metal då, tiderna förändras. Jaså. Det tror inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Jaså. Det tror inte jag. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Är det någon från forumet som ska se Slipknot på Hovet nu i november? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Är det någon från forumet som ska se Slipknot på Hovet nu i november? om du ger mig ett par biljetter så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Jag fick just upp ögorna för Kreator, ett band jag länge vetat om men aldrig orkat lyssna "igenom". Vad tycker ni om detta band? känns som några av de större, tex pantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Jag fick just upp ögorna för Kreator, ett band jag länge vetat om men aldrig orkat lyssna "igenom". Vad tycker ni om detta band? känns som några av de större, tex pantera. Lyssnade på en låt på youtube, gillade inte sångaren så mycket. Samma sak har dock hänt mig, har verkligen fått upp ögonen för ett band jag länge vetat om men aldrig riktigt lyssnat in mig i. I mitt fall gäller det Trivium, och än så länge har jag bara givit mig i kast med de två senaste skivorna även om (som det alltid är) att de tidigare skivorna ska vara bättre. Just nu är jag typ helt tagen av Down from the sky, älskar riffet och growlet som kommer runt 1:20. [youtube-old]EApnhO2OIrw[/youtube-old] The vampires feed on the wars of mankind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Mötley Crüe kommer till Sverige för två konserter i sommar, några datum finns inte än men det är tydligen en spelning i Göteborg och en i Stockholm som gäller i juni eller juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 (redigerad) Mötley Crüe kommer till Sverige för två konserter i sommar, några datum finns inte än men det är tydligen en spelning i Göteborg och en i Stockholm som gäller i juni eller juli. Holy crap! Det står inget om det på deras hemsida. Får väl spana lite senare i veckan om det uppdateras. Nice! EDIT: Ouch! Kom på att vi planerar en New York resa runt juni-juli. Too bad Redigerad 20 november, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 (redigerad) Holy crap! Det står inget om det på deras hemsida. Får väl spana lite senare i veckan om det uppdateras. Nice! EDIT: Ouch! Kom på att vi planerar en New York resa runt juni-juli. Too bad http://www.expressen.se/noje/musik/1.13756...verige-i-sommar Glömde ta med källan. Redigerad 20 november, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Är de nån som ska på unholy? kom på att det är på söndag och redan uppbokad då. fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) Är de nån som ska på unholy? kom på att det är på söndag och redan uppbokad då. fan Är sugen som fan men kan inte Oooh, den 26e så släpps en video till Blood in Heaven av Kataklysm, längta! Redigerad 21 november, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) Eftersom det är en metaltråd så tänkte jag be er lyssna på mitt band och ge lite kommentarer! http://www.myspace.com/killtheparish Jag spelar bas i bandet btw! Redigerad 21 november, 2008 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Eftersom det är en metaltråd så tänkte jag be er lyssna på mitt band och ge lite kommentarer! http://www.myspace.com/killtheparish Jag spelar bas i bandet btw! Som sagt, det låter jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 I morgon spelar Sabaton här i Ö-vik, skulle vara riktigt jävla coolt att se dem! Jag har inte lyssnat så mycket på dem, men gillar deras sound och det låter som riktigt tydlig Heavy Metal. Primo Victoria är en av få jag hört, och den är en av mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Sabaton är bra. Bjuder på en jävligt fin show och sångarn är inte helt korkad i sina antics. Gå och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Sabaton är bra. Bjuder på en jävligt fin show och sångarn är inte helt korkad i sina antics. Gå och se Ångrar nästan att jag skippade dem på PDOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Då är jag övertygad, väljer att se dem imorgon då Biljettpriset är hyfsat, tror det var runt 200:- och det kan jag nog punga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Då är jag övertygad, väljer att se dem imorgon då Biljettpriset är hyfsat, tror det var runt 200:- och det kan jag nog punga ut. Då kanske jag hänger på En kompis berättade idag att dom var riktigt bra. Får se om jag har pengar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts