Mark Skrivet 27 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Ja, om vi säger så här: Disturbed har inte kommit med så mycket nytt, låter exakt som de tidiga albumen. Perfect Insanity har dock blivit bättre än vad den var förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Sitter och lyssnar på disturbed's "ten thousand fist" och de är den ända skivan jag kan tänka mig att lyssna igenom. alla dessa minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vad har hänt med Skid Row? Spelar det fortfarande? Vill så jävla gärna se dem live! Sebastian Bach kör solo nu, men Skid Row finns fortfarande med ny sångare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 In Flames imorgon på Grönan. Någon mer än jag här som ska dit och headbanga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 In Flames imorgon på Grönan. Någon mer än jag här som ska dit och headbanga? Eftersom dom slutade lira bra låtar nu när deras nya släpptes. nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 In Flames imorgon på Grönan. Någon mer än jag här som ska dit och headbanga? Yes, jag kommer vara där. Iofs håller jag med Nik. om att deras nya platta inte innehåller några guldkorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) In Flames imorgon på Grönan. Någon mer än jag här som ska dit och headbanga? såklart man kommer EDIT!!!!!!!!!!!!!!1111111: FYFAN VAD BÄST, ONLY FOR THE WEAK LIVE <3 Redigerad 29 maj, 2008 av päronpung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 KISS på Fredag! Någon som ska gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 KISS på Fredag! Någon som ska gå? neh, hade tänkt att göra det men biljetterna hade tagit slut dagen innan när jag skulle boka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 KISS på Fredag! Någon som ska gå? jag var där! kolla "konsert-upplevelser"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 (redigerad) sitter och softar till metallica's S&M hoppas dom kommer hit snart igen Redigerad 2 juni, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 sitter och softar till metallica's S&M hoppas dom kommer hit snart igen Dom skulle komma senare i sommar/hösten, det nya albumet ska släppas antingen vid mitten av sommaren eller vid början på hösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Den 17:e om jag inte misstar mig kommer Judas Priest konceptalbum Nostradamus. Spännande, är ju Priest fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Den 17:e om jag inte misstar mig kommer Judas Priest konceptalbum Nostradamus. Spännande, är ju Priest fan. Ojsan, värt att kolla upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Ojsan, värt att kolla upp! Verkligen! Gillar dock inte det moderna Judas Priest så värst. Bäst var det på 80-talet. Electric Eye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) http://bandit.se/images/upload/slipknot.jpg KOMMAR BLI GRYMT!!1 Framförallt Cob. Redigerad 25 juni, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 http://bandit.se/images/upload/slipknot.jpg KOMMAR BLI GRYMT!!1 Framförallt Cob. MACHINE HEAAAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 KOMMAR BLI GRYMT!!1 Framförallt Cob. Slipknot till Sverige! Jag ska gååååååå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 13 dagar kvar till Sonic Syndicate, längtar :doh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag hade gått bara för Machine Head. Slipknot är för generiskt för mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts