Joe Dirt Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Själv håller man sig till dom älskade Metallica Älskar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 R.i.p Witold 'vitek' kieltyka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 R.i.p Witold 'vitek' kieltyka Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Vem? Trummis i Decapitated Myspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Nån som har nåt tips på nåt bra band i den här stilen Länk Har börjat lyssna på mycket metal på senaste tiden fast jag har vart "anti metal" förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) För er som gillar Bullet så kanske det kan vara värt att tipsa om deras nya låt Eye of the Storm. Edit: Passar på att länka till deras andra låt från nya skivan som de har spelat mycket live, Scream Aim Fire. En av de bättre liveinspelningarna då alla andra är inspelade med mobilkamera. Carlis: Kanske kan vara värt att kolla in Metallica Redigerad 24 november, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Carlis: Kanske kan vara värt att kolla in Metallica Jo, dom har jag några plattor med, dom är bra dom också, speciellt låten One. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Nån som har nåt tips på nåt bra band i den här stilen Länk Har börjat lyssna på mycket metal på senaste tiden fast jag har vart "anti metal" förut Ta och kolla in dom kändare banden till att börja med bara. Även om man inte skulle gilla vissa band, så brukar dom ju lyckas med 1-2 låtar vanligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Bump! På Bullets myspace kan ni streama studioversionen av Scream Aim Fire http://www.myspace.com/bulletformyvalentine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 http://www.swedishmetalawards.com/ Swedish Metal Awards. Rösta på de banden som är nominerade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Nån som har nåt tips på nåt bra band i den här stilen Länk Har börjat lyssna på mycket metal på senaste tiden fast jag har vart "anti metal" förut Om du diggar Maiden, kolla in 3 Inches Of Blood, Annihilator, Trivium och såklart Sanïty (www.myspace.com/sanityofficial) ... Behöver knappast nämna vem som sjunger i Sanïty.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 http://www.swedishmetalawards.com/ Igår var det prisutdelning! Sonic Syndicate fick pris för årets nykomling, det gillar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Sonic Syndicate är ju världens jävla bögband beståendes av en bunke spännbögar och någon liten hora. Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Sonic Syndicate är ju världens jävla bögband beståendes av en bunke spännbögar och någon liten hora. Orka. Vitmålade svarthåriga power-metal-gone-wrong bögar är mycket bättre, ellerhur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vitmålade svarthåriga power-metal-gone-wrong bögar är mycket bättre, ellerhur? Mja, inte nödvändigtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Mja, inte nödvändigtvis. Utseende har ändå inte betydelse i ett band om de gör bra musik. Titta på Tool. Fulaste jävlarna man sett, men deras musik är en av musikvärldens mest inspirerande musik - om man pratar om rock/metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Sonic Syndicate är ju världens jävla bögband beståendes av en bunke spännbögar och någon liten hora. Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Vad har denna diskussionen med black metal att göra över huvud taget? Antar att det är black metal ny syftar på. EDIT: Jag glömde, detta är ingen diskussion utan det jag skrev var ett påstående samt ett faktum. Redigerad 28 januari, 2008 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Jag såg dokumentären 'Metal - A Headbangers Journey' igår. Den var riktigt bra! Ni som läser här borde se den om ni inte gjort det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Jag såg dokumentären 'Metal - A Headbangers Journey' igår. Den var riktigt bra! Ni som läser här borde se den om ni inte gjort det förut. Vad handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts