Mark Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 (redigerad) DOOM OVER THE WORLD Redigerad 8 september, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 IN YO BUTT ROCKTRÅDEN! RATM är det närmsta metal jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 BULLET FOR MY VALENTINE <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 BULLET FOR MY VALENTINE <3 Ouuuch! Ljuvligt! Jag hade ingen aning om att någon gillade dom här. Har du någon aning om när deras nästa platta ska släppas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Äh, jag ska inte gnälla. Metal skiter jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Ouuuch! Ljuvligt! Jag hade ingen aning om att någon gillade dom här. Har du någon aning om när deras nästa platta ska släppas? Scream, Aim, Fire ska albumet heta och enligt bandet ska det komma i Januari 2008, men en fastställd tidpunkt är inte gedd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Kolla in Sonic Syndicate! http://www.youtube.com/watch?v=0t0FGyhB6C8 Gillar att de inte spökar ut sig så mycket som diverse andra band, härlig video också! Skulle vilja se dem live någon gång, men har hört att de inte gör sig bra på scen? Nåväl, om de kommer "upp hit" någon gång ska jag tamejfan ta chansen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Scream, Aim, Fire ska albumet heta och enligt bandet ska det komma i Januari 2008, men en fastställd tidpunkt är inte gedd Ska tydligen bara vara 8 låtar på cd:n. Lite synd kan jag tycka då det var ett bra tag sen dom släppte en platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 (redigerad) Äntligen en Metaltråd Bara män som lyssnar på de här banden ; Hatesphere , Hell Within och Bury my sins. Redigerad 13 september, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Metallica! nytt album i februari 2008, lääängtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Ouuuch! Ljuvligt! Jag hade ingen aning om att någon gillade dom här. Har du någon aning om när deras nästa platta ska släppas? Bullet aeger <3 Nu gillar jag mest metalcore. Lyssnar mycket på Avenged Sevenfold, Mendeed och All That Remains. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag sträcker mig så långt som till Opeth, sen blir det bara löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Bullet aeger <3 Nu gillar jag mest metalcore. Lyssnar mycket på Avenged Sevenfold, Mendeed och All That Remains. Det har du rätt i. Ska bli skönt med lite nytt att lyssna på. Du måste hålla med om att gitarrsolot i The Poison är sjukt grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Det har du rätt i. Ska bli skönt med lite nytt att lyssna på. Du måste hålla med om att gitarrsolot i The Poison är sjukt grymt! Är kär i introt till den låten. Tycker det är nice att de har ändrat tema på texterna till nästa album, mindre emo helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Breed - Remember My Name http://www.youtube.com/watch?v=KQTGPWw28kc Riktigt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Det har du rätt i. Ska bli skönt med lite nytt att lyssna på. Du måste hålla med om att gitarrsolot i The Poison är sjukt grymt! Min personliga favorit är Hand Of Blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Är kär i introt till den låten. Tycker det är nice att de har ändrat tema på texterna till nästa album, mindre emo helt enkelt Jaså det har dom? Vart har du sett/läst det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Härligt! Den första musik-genre-tråden som inte är felstavad i trådnamnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Pfft.. Jag skulle ju göra en om du inte var så stressad. Iaf.. kan ju börja med att tipsa om tre band. Before the Dawn - Melodic Death Metal från Finland Seriöst, man borde titta in detta band, de är riktigt grymma. Myspace Amorphis - Melodic Death Metal från Finland Också ett grymt bra band, deras nyaste skiva Silent Waters är grymt bra. Myspace Alcest - Black metal/Shoegaze från Frankrike Extremt skön och avslappnande musik, inget growl eller något sånt. Myspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Bullets flesta låtarna är riktigt bra, måste jag erkänna Här har ni fler låtar från Bury min Sins http://www.youtube.com/watch?v=IIlRnwGeEEI...ted&search= http://www.youtube.com/watch?v=XPAolqoE_iI...ted&search= \m/:)\m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts