Patrik Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Finns en organisation (the flat earth society) som tror att jorden är platt. Enligt dom existerar inte gravitation, och alla bilder på jorden är fejkade. http://theflatearthsociety.org/forum/index.php http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_Earth_Society Deras FAQ, där dom beskriver hur deras teori hänger ihop: http://theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=13876.0 Bli gärna medlem och såga dom lite. Annars är det alltid roligt att lära och få ett gott skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Hahaha! Some people Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Advocates of the Flat Earth theory justify the lack of significant discoveries proving the world to be flat by suggesting that the flat earth in which we live is in fact surrounded by a 150 foot wall of ice, which effectively prevents people and the oceans from falling off the surface of the world. However, it is difficult to explain why no evidence of this wall of ice has been given. Flat earthers would most likely explain this by suggesting that a conspiracy may be in place in which governments keep the population unaware of the existence of this wall for unknown purposes. Many popular theories propose that the illuminati, or a race of reptilian humanoids may be involved in the Ice Wall conspiracy, and the Ice Wall conspiracy is sometimes linked with other existing conspiracy theories. Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag är post hunter. http://theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=11211.0 Herregud alltså D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag säger som jag sa förra gången det här var uppe, Äsch, alla vet väl att världen är platt och ligger på fyra jättelika elefanter som i sin tur står på en enorm sköldpadda som långsamt svävar fram i det interstellära djupet, med ögon stora som sjöar fixerade på Destinationen. >Visst, alla tror inte på sköldpaddan, vissa bakåtsträvande religiösa sekter hävdar bestämt att den perfekta formen för en värld är den sfäriska. Men hur skulle en boll kunna simma igenom den gränslösa rymden? Och hur skulle folk på undersidan undvika att trilla bort? Nej, det går ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag säger som jag sa förra gången det här var uppe, Ord. Jag har länge funderat kring sköldpaddan, och det som talar emot är väl att den skulle vara så gigantisk, men att tvivla är att tro, inte sant? Det är det enda rätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vilka IQ befriade människor det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vilka IQ befriade människor det finns. Så länge man sköter språket... ... ...jag pikade inte, pikade jag? Till nästa gång, Roxxy, använd: -, när du ska tala om för någon hur dum de är. Annars framstår du som... ... ...jag sade inget, sade jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Foliehattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Okka, jag förstår inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Okka, jag förstår inte. BINDESTRECK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Kan inte någon mura in dom i en vägg med enbart två teskedar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Okka, jag förstår inte. BINDESTRECK! Haha, dagens. Nästan samma klass som "KÖPER DEM FÖR HELVETE" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 För er som inte förstått det än så är det ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 För er som inte förstått det än så är det ett skämt. Eh, nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 För er som inte förstått det än så är det ett skämt. De verkar vara rätt seriösa om detta på deras forum och det står även i deras FAQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 (redigerad) De verkar vara rätt seriösa om detta på deras forum och det står även i deras FAQ. Ja, för allt som står på internet är ju sant! http://www.pocketgamer.co.uk/blog/wp-content/uploads/2007/04/all-thumbs-up.jpg Redigerad 13 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Och då de har en egen Wiki tror jag inte att det är ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Ja, för allt som står på internet är ju sant! http://www.pocketgamer.co.uk/blog/wp-content/uploads/2007/04/all-thumbs-up.jpg Jaaa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Ja, för allt som står på internet är ju sant!Japp. Precis som att du heter Ante Inge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts