eightball Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 är det de med aktiveringslänken där man ska fylla i å så? Om man använder hotmail så funkar det inte som det ska... kopiera länken med CTRL+C i mejlet och klistra in länken i adressfältet med CTRL+V så ska det funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag säger bara Home.no! Gratis, ingen reklam, ingen vidare koll på hur mycket man har på sitt konto... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag säger bara Home.no! Gratis, ingen reklam, ingen vidare koll på hur mycket man har på sitt konto... ser bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Man kan ju inte registrerasej på tripod, inte jag iallafall. Óch om det är nån mar som inte kan det e de ett problem! Man kan registrera sig, men länken man får i mailet. Den där säkerhetskoden funkar inte.. :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Inte? Testa en gång till! För mig har det fungerat utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts