GTaJäGaReN Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Hmm... Detta kanske skulle vara något till gtasajten? Om det går att flytta över eller nåt, om man behöver det!B-one! Svensk också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 där tänkte jag ha min hemsida playzet men startavgiften va ca. 1000 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 vi får väll se vad hultenius tycker om det .... han kanske inte har tid att flytta över allt ...men det blir billigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 vi får väll se vad hultenius tycker om det .... han kanske inte har tid att flytta över allt ...men det blir billigare... de kostar lite å flytta över grejorna dit! Minst 300:- tror ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 så billit är det inte... men jag har okså tänkt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Jo det är billigt men inte bra.... Alla servrar ligger i danmark vilket inte är så bra för en svensk community... Dessutom anar jag att deras servrar inte är dom bästa eftersom att det är så billigt. Tänk att den gamla GTAsajten nästan själv använde all kraft på en server med 2 ghz, vad händer då om vi får en server på 500 mhz? Tyvärr... B-one kan vara bra för lite mindre sidor men nu när GTAsajten är så stor så stort måste vi ha en stabil och säker server med hög kvalité.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Bossen har talat... Så synd... Ska jag be min *censur*kompis *censur* sig in hos serveradmins och sno lite utrymme... Han är en riktig *censur*! Fast det går nog inte så bra de heller, för *censur* är ju olagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 (redigerad) nån som vet ett som är gratis Redigerad 22 februari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) nån som vet ett som är gratis tripod, angelfire, passagen Redigerad 23 februari, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 tripod, angelfire, passagen ja men ingen av dom är nå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Freehompage.com fast det är ganska mycket reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Expage.com kan man göra. jag tycker den suger! Och akta så ni inte skriver in fel adress! De gjorde ja en gång å kom till en 6 sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Home.no (norsk) är riktigt bra tycker jag, inte en tillstymmelse till reklam! Blaques GTA-sajt ligger på Home.no... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) Nu pratar Ni inte längre om Webbhotel, utan om hemsidor. BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Expage.com kan man göra. jag tycker den suger! Och akta så ni inte skriver in fel adress! De gjorde ja en gång å kom till en 6 sida. Skall man akta sig för porrsidor...njaaee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) Skall man akta sig för porrsidor...njaaee 6 sidan é xpage.com typ... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Den fanns inte kvar! Redigerad 23 februari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 jag vill ha ett enkelt hemside görare och 30 mb fritt utrymme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 jag vill ha ett enkelt hemside görare och 30 mb fritt utrymme Tripod.spray.se Lätt 50 MB M.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Man kan ju inte registrerasej på tripod, inte jag iallafall. Óch om det är nån mar som inte kan det e de ett problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 tripod funkar inte för mig heller höll på i 12 timmar med det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts