Saleen Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 .... eller måste man skaffa sig en iPod Classic om man vill ha den vanliga designen? Jag har tittat runt lite på olika nätbutiker men inte hittat några 30 GB. Dem säljer bara nya Classic och Nano. Måste man leta begagnat om man vill ha någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Finns på Onoff och Elgiganten. Redigerad 10 september, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Är det värt det att köpa en iPod Video för designen när du får 50gb extra för samma peng om du tar en classic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Är det värt det att köpa en iPod Video för designen när du får 50gb extra för samma peng om du tar en classic? Jag läste att dem kostar lika mycket idag, och då är det självklart att man skulle köpa en classic. Jag trodde att videon kostade lite mindre än vad den gör. Jag får väl titta lite om det finns några begagnade kanske. Edit: Fast det kanske bara är en dum idé för jag itne får med någon garanti... :S Redigerad 11 september, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts