Troxie Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Hallå, gjorde en likadan tråd för ett tag sedan där jag hade samma problem; datorn låter och blir cpvarm. Jag har dammsugit överallt i hela datorn petat med tops i fläkten för att få ut damm men skiten låter fortfarande lika dåligt. Speedfan ger felaktiga värden + att det inte funkar att höja/Sänka fläktspeeden. Datorn är en bra HP speldator som ska klara av att ha WoW + msn uppe utan att den ska låta som en råtrimmad traktor. 3.60 pentium processor , 2 gig ram. Öppnade datorn för att kolla om fläktarna funkade och dom 2 jag såg funkade perfekt. Brände mig även nästan då jag nuddade moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Om det är samma problem, varför skapa en ny tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Ifall du inte har något vettigt svar, varför svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Ifall du inte har något vettigt svar, varför svara? PWNED!!! Ärligt, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Hallå, gjorde en likadan tråd för ett tag sedan där jag hade samma problem; datorn låter och blir cpvarm. Jag har dammsugit överallt i hela datorn petat med tops i fläkten för att få ut damm men skiten låter fortfarande lika dåligt. Speedfan ger felaktiga värden + att det inte funkar att höja/Sänka fläktspeeden. Datorn är en bra HP speldator som ska klara av att ha WoW + msn uppe utan att den ska låta som en råtrimmad traktor. 3.60 pentium processor , 2 gig ram. Öppnade datorn för att kolla om fläktarna funkade och dom 2 jag såg funkade perfekt. Brände mig även nästan då jag nuddade moderkortet. Antagligen så är det dina fläktar som suger, och surrar alldeles förmycket. Köp 1 eller 2 st 120mm fläktar så löser sig nog problemet. Rekomenderar den här: http://www.datorbutiken.com/se/default.asp...ct=ZALCNPS97LED eller den här: http://www.datorbutiken.com/se/default.asp...duct=NOCTNHU12F isåfall. Kyler bra och låter ingeting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts