Sniper Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) Går det att överföra filmer (typ steama) mellan datorer? Trådlöst. Om jag skulle sätta på en film på min stationära och använda min laptop som bildskärm. Trådlöst, funkar det? Redigerad 9 september, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Trådlöst nätverk -> Öppna filmen på din laptop ??? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Trådlöst nätverk -> Öppna filmen på din laptop ??? :S Va? Det jag menade var att jag typ sätter på en film på den stationära i ett rum, medan jag går till ett annat med min laptop, och kollar på filmen från den stationära på laptopen. Någon form av trådlös bildsteaming. Så jag slipper krångla med sladdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Varför ska du krångla till det?? Det är ju bara att dela ut filmen och spela upp den via det trådlösa nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Varför ska du krångla till det?? Det är ju bara att dela ut filmen och spela upp den via det trådlösa nätverket. Ah! Visste inte att man kan göra det. Förresten, hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Annars kanske Synergy är något som skulle kunna funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) Ah! Visste inte att man kan göra det. Förresten, hur gör man? Högerklicka på mappen den ligger i. Egenskaper. Dela ut. Markera Dela ut den här mappen. Verkställ. Ok. Redigerad 9 september, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts