eightball Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Om det poppar upp ett popup fönster så hakar sig internet och man måste avsluta Internet på min dator Det betyder att jag inte kan besöka sidor med popup fönster tex. min hemsida mitt forum etc. Varför blir de så? :'( Hur fixxar jag de??? PLZ... help :'( PS. Det är inget virus för jag har scannat disken några gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 (redigerad) som skäggiga hunden hade sagt: "försök med att drämma till burken hårt av bara f*n med käppen. Det gjorde jag och fasnade med skägget i burken." allvarligt talat så vet jag inte...testa och ring till helpdesk eller nå sånt.... Redigerad 22 februari, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Det kan bero på att sidan som ska visas i popup-fönstret inte kan hittas, då brukar explorer haka upp sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Det kan bero på att sidan som ska visas i popup-fönstret inte kan hittas, då brukar explorer haka upp sig. nej... ALLLA sidor med popup fönster hakar sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Höj säkerhetsnivån så kommer inte popupsen upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Eller ladda hem "Anti-Popup"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 du kan försöka att stänga pop-up fönstret med aktivitets-hanteraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Eller ladda hem "Anti-Popup"... var kan man ladda ner den ?? har åxxå problem med poppisar... kan inte söka så lätt på internet heller utan att börken leker tysta leken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 fick nån skit alldeles nyss när jag satt här på gtasajten från windows messanger och jag var inte ens inloggad , det bara hoppade upp. stod typ nåt om adult och xxx sidor hm blev lite skraj hatar sån skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 fick nån skit alldeles nyss när jag satt här på gtasajten från windows messanger och jag var inte ens inloggad , det bara hoppade upp. stod typ nåt om adult och xxx sidor hm blev lite skraj hatar sån skit Ok... du har "Spyware" i datorn då! Det får man av tex. Kazaa andra fildelningsprogram etc. Ladda hem Ad-ware så kan du ta bort dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Ni pratar om popups som om det vore ett stort problem, MIN HD ÄR SÖNDER ! det är ett stort problem ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Ni pratar om popups som om det vore ett stort problem, MIN HD ÄR SÖNDER ! det är ett stort problem ! e din HD sönder?? hur kan du då använda datorn.. alltså hårdisken eller motorcyckeln?? harley-davidsson... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Ok... du har "Spyware" i datorn då! Det får man av tex. Kazaa andra fildelningsprogram etc. Ladda hem Ad-ware så kan du ta bort dom! nepp har inte installerat kazáa än efter min win ominstallation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 nepp har inte installerat kazáa än efter min win ominstallation Höj säkerhetsnivån då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Höj säkerhetsnivån då! de funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 ring till helpdesk..tlf: 0900-10 66 100 dom kan hjälpa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Här finns ett anti popup program som funkar alldeles utmärkt Och det är ingen popup på sidan heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Ni pratar om popups som om det vore ett stort problem, MIN HD ÄR SÖNDER ! det är ett stort problem ! blä för hd det ska va crossar!!! TA INTE ILLA UPP DET ÄR INTE FÖRSENT! skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 funkar datorn än?? ring till helpdesk så får du hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Här finns ett anti popup program som funkar alldeles utmärkt Och det är ingen popup på sidan heller kan du inte skriva själva adressen så jag kan kopiera å klistra in? För det öppnas ju i ett popup fönster (nytt fönster) å då hakar de upp sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts