Sikers Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 1.går det att spela över internet/lan med san andreas ?? eller är det bara ett ryckte (isåfall vad behöver man)? 2.hur reccar man film med gta tillexempel stunt movies och sånt? 3.hur många uppdrag har gta ?!??!??!?! skriv gjärna svaren som en guide så att en noob hänger med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 1.går det att spela över internet/lan med san andreas ?? eller är det bara ett ryckte (isåfall vad behöver man)? 2.hur reccar man film med gta tillexempel stunt movies och sånt? 3.hur många uppdrag har gta ?!??!??!?! skriv gjärna svaren som en guide så att en noob hänger med 1:an vet jag inte. 2. Man reccar vanligtvis med Fraps som går att ladda ner gratis. 3. San Andreas har 96 uppdrag + massa siduppdrag som bilrace, utkörningspojke, polis m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) 1.går det att spela över internet/lan med san andreas ?? eller är det bara ett ryckte (isåfall vad behöver man)? Använd SA-MP för att spela San Andreas över internet/lan. SA-MP finns att hämta här Klick! Redigerad 8 september, 2007 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikers Skrivet 9 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 1:an vet jag inte. 2. Man reccar vanligtvis med Fraps som går att ladda ner gratis. 3. San Andreas har 96 uppdrag + massa siduppdrag som bilrace, utkörningspojke, polis m.m. tack för svaret men vart tankar man fraps ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 tack för svaret men vart tankar man fraps ? http://www.fraps.com/download.php Du kan bara recca 30 sekunder per klipp om du inte har betalversion, men det är allt det krävs för stunt m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikers Skrivet 9 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Använd SA-MP för att spela San Andreas över internet/lan. SA-MP finns att hämta här Klick! tack för det fina svaret men om man vill starta en egen server så måste man tanka både client och server grejen väl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 tack för det fina svaret men om man vill starta en egen server så måste man tanka både client och server grejen väl ? Det vet jag inte. Du får vänta på svar av Stammper på den frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikers Skrivet 9 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 kom på lite nya frågor 1.hur kör man skit långt på framhjulet letar man fram en bra nerförs backe eller ?? 2. hur kör man på bakhjulet(på dator) med cykel alltså 3. går det hoppa/stegra med en motorcykel/moped ??? 4. är på nå uppdrag där man ska hoppa med bilen (hydralik) man ska hoppa till musiken hur gör jag det ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 kom på lite nya frågor 1.hur kör man skit långt på framhjulet letar man fram en bra nerförs backe eller ?? 2. hur kör man på bakhjulet(på dator) med cykel alltså 3. går det hoppa/stegra med en motorcykel/moped ??? 4. är på nå uppdrag där man ska hoppa med bilen (hydralik) man ska hoppa till musiken hur gör jag det ??? 1. Man behöver bara mycket fart, så trycker man på "stoppie" (som det heter)-knappen som borde finnas på numpaden. Vet inte datorkontrollerna så bra. 2. Det finns en tangent för det, borde finnas på numpaden. Du kan testa själv. 3. Ja 4. Ja, det ska man, jag tror det var att man använder piltangenterna. Det kommer hela tiden upp vilken piltangent du kommer trycka. Du kommer fatta det när du kommer dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikers Skrivet 9 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 4. Ja, det ska man, jag tror det var att man använder piltangenterna. Det kommer hela tiden upp vilken piltangent du kommer trycka. Du kommer fatta det när du kommer dit. är där men har torskat på uppdraget 2 gånger nu tack för all annan hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 är där men har torskat på uppdraget 2 gånger nu tack för all annan hjälp Var glad för att det bara är 2 gånger. Jag misslyckades säkert 20 gånger innan jag tröttnade. Fick ha en kompis att klara det åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikers Skrivet 9 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Var glad för att det bara är 2 gånger. Jag misslyckades säkert 20 gånger innan jag tröttnade. Fick ha en kompis att klara det åt mig har du gta på dator ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 har du gta på dator ? Kör till 90 % på PS2, också SA. Har dock GTA III till båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikers Skrivet 9 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Kör till 90 % på PS2, också SA. Har dock GTA III till båda. okok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 1. Man behöver bara mycket fart, så trycker man på "stoppie" (som det heter)-knappen som borde finnas på numpaden. Vet inte datorkontrollerna så bra. 2. Det finns en tangent för det, borde finnas på numpaden. Du kan testa själv. 3. Ja 4. Ja, det ska man, jag tror det var att man använder piltangenterna. Det kommer hela tiden upp vilken piltangent du kommer trycka. Du kommer fatta det när du kommer dit. 1. S-knappen 2. 5:an tror jag 4. 8, 4, 6, 2, 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 kom på lite nya frågor 1.hur kör man skit långt på framhjulet letar man fram en bra nerförs backe eller ?? Far till flygplatsen, eller en annan öppen plats. Skaffa hög fart, dra en stoppie med S + uppåt-pilen, när du väl är uppe i stoppien så gasar du framåt med W. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts