Desmar Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Har ett litet problem med MoH Airborne.. Jag kan installera spelet, Jag kan spela.. Men bara i ett par minuter. Sen så fryser min dator och musiken fortsätter, Har uppdaterat alla drivrutiner som man kan tänka sig, Ljudkort,Grafikkort,Moderkort,Procerssor, ALLT.. Läste på EA forumet att det är flera som har samma problem som mig.. Men någon kanske skulle kunna veta vad som är problemet ? Eller om det har kommit ut en update som man kan ladda ner någonstans som fixar alla problem. Är mycket tacksam för all hjälp som jag kanske får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Har du laddat ner det? Och har du kollat så din dator pallar moha. Om det gör det så är det en bugg i spelet, Eller nåt annat skit. Testa lägg om det på nytt annars är det bara vänta på en update Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 8 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Har du laddat ner det? Och har du kollat så din dator pallar moha. Om det gör det så är det en bugg i spelet, Eller nåt annat skit. Testa lägg om det på nytt annars är det bara vänta på en update Jag har tankat det, Inget problem på den releasen dock. Flera som kan spela andra inte. Datorn har mer 3x så bra grafikkort / Ram / Processor som behövs.. Antagligen en bugg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Funkar för mig Skitsnyggt spel, älskar att min laptop klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Har du kollat på system requirements lab ? Det krävs pixel shader 3.0 ,och det har inte alla. Även om du har en någurlunda modern dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 9 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Har du kollat på system requirements lab ? Det krävs pixel shader 3.0 ,och det har inte alla. Även om du har en någurlunda modern dator. Mit grafikkort stöder Pixel Shader 3.0, Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Är detta nåt att ha?. Iaf om ja ska skaffa det körde demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) Är detta nåt att ha?. Iaf om ja ska skaffa det körde demot. Ja, det är värt att ha, tyvärr lite kort spel bara. Redigerad 9 september, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Okay hur många missons är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Mit grafikkort stöder Pixel Shader 3.0, Ja Okey, kolla på http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest . Om din dator orkar med spelet så är det nog ett fell med realesen, (?vet ej hur man staver det) om du har laddat ner spelet. Agent47 : 6 banor , rätt så kort. Redigerad 10 september, 2007 av Kaiser Franz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 10 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Okey, kolla på http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest . Om din dator orkar med spelet så är det nog ett fell med realesen, (?vet ej hur man staver det) om du har laddat ner spelet. Agent47 : 6 banor , rätt så kort. Tack för tipset, Märkte nu att Video Drivers från det senaste numret av PCG inte alls var dom nyaste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Har du kollat på system requirements lab ? Det krävs pixel shader 3.0 ,och det har inte alla. Även om du har en någurlunda modern dator. Så surt att min dator klarar alla specs förutom Pixel Shader 3.0 -.- Har bara 2.0 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Så surt att min dator klarar alla specs förutom Pixel Shader 3.0 -.- Har bara 2.0 :/ Har också bara Pixel Shader 2.0. Skulle gärna vilja ha det här spelet, ser riktigt skön ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Så surt att min dator klarar alla specs förutom Pixel Shader 3.0 -.- Har bara 2.0 :/ Mm exakt samma sak för mig med . Altt brukar funka förutom att jag inte har 3.0 . Och min data skulle ändå vara den bästa dotarn för 10.000, sa aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Mm exakt samma sak för mig med . Altt brukar funka förutom att jag inte har 3.0 . Och min data skulle ändå vara den bästa dotarn för 10.000, sa aftonbladet. OF: Dont trust Aftonbladet. Fan vad lite missons. OT: Men är dom långa eller asså missonerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) OF: Dont trust Aftonbladet. Fan vad lite missons. OT: Men är dom långa eller asså missonerna? Uppdragen kanske är uppdelade som i Call of Duty. Olika kapitlar av uppdragen och så. Ena uppdraget kanske är 3 olika platser. Som så här, ena delen landar man, skjuter lite, följer kaptenen till nästa uppdrag där man ska inta en stad. Sen nästa del är tex nästa dag och då ska man försvara staden. Vet inte om det är så, men om det är så få uppdrag så måste det nog vara så. Redigerad 10 september, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Finns det inte quicksave & quickload i spelhelvetet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Finns det inte quicksave & quickload i spelhelvetet? Finns men när jag sparade då när ja va i ett mission, så när ja laddade (stängde av spelet), så spawnades jag vid check point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Finns men när jag sparade då när ja va i ett mission, så när ja laddade (stängde av spelet), så spawnades jag vid check point. Hur aktiverar man det då? Hittar inte i Controls och gamla hederliga F5 och F9 fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Hur aktiverar man det då? Hittar inte i Controls och gamla hederliga F5 och F9 fungerar inte. Konsoloptimerat = Nej. Tyvärr så får man leva med det, men eftersom spelet är så kort och lätt så gör det inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts